fotomichaela ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av michaela. - 22 mars 2011 21:00

Föööörlåt för dålig uppdatering! 

Idag har jag, Sofia och Emma varit i stallet. Först gick eller vi rog bussen hem till Emma och gav hennes kaniner mat. Vi var så j*vla stressade. Sen öppnade Jessica (emmas mamma) fönstret och sa att hon redan hade gett alla kaniner mat ._. Haha. Så vi sprang hem till mig och åt riskakor :) Och klädde på oss ridkläder. Sen cyklade vi till stallet. Riktigt skönt och cykla! 

Sen red jag och sen cyklade vi hem. Inte lika skönt.

Men nu sitter jag här och dricker ett stort glas vatten. Gott! ;)

Ikväll ska jag kolla på Big brother. Ska snart gå och lägga mig och kolla på min data. 

Nu ska jag blogg på min fotoblogg. puuuuuuussssss! (nk)

 

Vad jag hade på mig igår.

Vad jag köpte i Söndags

Hårinpackning - H&M 49:50:-

Body lotion - Kicks 20:-

Sen dom beige leggins -  Ginatricot. 99:-

Av michaela. - 21 mars 2011 21:17

Imorgon ska jag lägga ut dagens outfit (alltså imorgon kommer det då vara gårdagens klädsel!) Och vad jag köpte. 

Imorgon är det skola igen. Efter är det ridning sen hem och njuta. 

Har just nu så himla ont i huvet. Åh, kollar på Big brother... :) 

Nu vill jag kolla vidare. Kram sålänge.

Guud vad jag är kär!  

Av michaela. - 21 mars 2011 16:02

Ninas blogg fungerar igen. Allt är helt tillbaka tror jag.(?)

Har precis kommit hem. Ska göra lite matte nu och sen ska jag och Elin in till byn. "In till byn låter lite konstigt" Men ja, ni fattar kanske. Snackar med Nina på msn.

Saaaaaaknar henne! Helgen?

Nu ska jag börja med min traaaaadiga matte. puss!

ÖÖÖÖÖ.

Av michaela. - 20 mars 2011 19:29

Har precis kommit hem efter en cykel tur med Alva och Emma. Vi hade tänkt och sälja Newbody men det ville ingen. Vi gick inte till många hus. Men nu ska jag ta på mig min älskade morgonrock. Puss!

Av michaela. - 20 mars 2011 17:00

Hellu!

Har precis kommit hem. Har handlat litta. Lägger ut bilder sen. 

Ikväll är det Big ! Brother. Ska se vem som åker ut.. Vilka tycker ni? Dem som är nominerade är Nicky och Katarina. Jag tycker att Katarina ska  vara kvar (a) Nu ska jag äta ostbågar ;) puss!

ingenbild! :$

Av michaela. - 20 mars 2011 10:00

God mogron!

Har ni sovit gott? Det har jag :)

Just nu mår jag inte så bra.. Men det är kanske för att jag inte har ätit på länge. Men jag känner mig liksom, inte sugen på att äta. Hm. Ja, jag får se hur jag gör. Snart ska jag äta, sen hoppa in i duschen, sminka mig, platta håret, klä på mig.. Usch, läskigt mycket och göra! ;)

Mitt hår är en i en enda röra. Så jag får väl stå och borst länge -.- Nu är det frulle!

Ha en bra dag! ;)

Något som står på köplistan!

Av michaela. - 19 mars 2011 23:13

Bloggade ändån. Kunde inte låta bli ;) Hihi. Imorgon blir det ju väla. Men Emma ska inte med :'( Så jag och Anna får gå.. Sen ska jag nog äta på Ikea. Vi får se! Orkar inte blogga mer. Godnatt!

orkarintelägauppbid.

Av michaela. - 19 mars 2011 19:32

Hej darlingar!

Jag tar bloggpaus ikväll! Men sluta inte läsa min blogg! puss ;)

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards