fotomichaela ♥

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av michaela. - 19 mars 2011 23:13

Bloggade ändån. Kunde inte låta bli ;) Hihi. Imorgon blir det ju väla. Men Emma ska inte med :'( Så jag och Anna får gå.. Sen ska jag nog äta på Ikea. Vi får se! Orkar inte blogga mer. Godnatt!

orkarintelägauppbid.

Av michaela. - 19 mars 2011 19:32

Hej darlingar!

Jag tar bloggpaus ikväll! Men sluta inte läsa min blogg! puss ;)

Av michaela. - 19 mars 2011 17:18

Jag har precis sålt 1 paket newbody! (till)

Totalt har jag sålt 21 paket. Vi skulle sälja 14 var eller något sånt. Så jag ligger bra till! Pappa har inte tagit med sig till sitt jobb än, och sen har knappt halva min släkt handlat ;) Kanske ska träffa Emma eller sova ikväll. Men just nu sitter hon och äter grillat. (tror jag. det luktade grillat från hennes hus.hihi) Gottegris! :)♥

Imorgon är det väla och shopping shopping shopping som gäller! kommer att ta med mig min kamera så det kommer att komma många bilder. Vi ska fika & äta. Fika vet jag inte var det blir. Men käket blir på tacohouse eller vad Anna sa? Det ligger i alla fall brevid Mc Donald´s :P Nu ska jag typ, spela mario och kolla på BB. kram!♥

  

Av michaela. - 19 mars 2011 14:06

   

För er som är gymnaster säljer jag min gamla dräkt! Är använd 5-6 gånger. Super bra/fin. Men sömmen har gått upp en liten bit på det rosa bandet. Men annars är den jättefin :D

När jag köpte den, betalade jag 500:-. Men säljer den för 250:-

Ni får kommentera om ni är intresserade. kram!

Av michaela. - 19 mars 2011 13:30

Hej mina älsklingar! 

Sitter i köket vid datan (såklart?) och har precis fotat min pärlplatta som jag gjorde (bilderkommer i inlägget) 

Ska kanske åka till mormor. Nej, nu ska jag gå och sälja newbody ;) pusss!

 

 Orkar inte redigera dem. Ha en bra dag :)

Av michaela. - 19 mars 2011 10:57

Ninas blogg (länk) har försvunnit. Eller någon busig jävel har tagit bort den.Men hon kommer troligtvis skaffa en ny, men sluta inte att läsa den!! Jag kommer att lägga ut länken här på min blogg! Asså hennes nya. Och det kommer nog alla hennes 'bloggvänner' göra!! Ville bara säga det! kram!

Av michaela. - 19 mars 2011 10:43

Kolla på ett program med att man ska sjunga en text eller något sånt xD Idag ska jag inte göra mycket. Fota? Se om någon vill träffas!

Orkar inte skriva mer. puuss!

ingenbild.

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards