fotomichaela ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av michaela. - 31 augusti 2011 22:06

Hej på er!

Har haft en mysig kväll på Väla med mamma, Alva och Elin. Vi satt på restaurangtorget och käkade middag. 

Sen gick vi och kollade lite i dom nya butikerna. 

Elin handlade lite för hon fick pengar när hon fyllde år! Imorgon är det Torsdag och jag börjar klockan åtta -.- 

Mamma ska köra mig och kanske Elin till Kvidinge skolan så tar vi skolbussen där ifrån. Perfekt... Eller så kör hon oss till Åstorp. 

Nu är jag super trött. Oh. 

Just nu ÖSREGNAR det. Men om tre minuter kommer det inte regna något, och sen om yttligare tre minuter kommer ösregnet igen.. Så ja...snacka om knepigt väder...  

Jag har tänkt på en sak... Eller jag kom på det nu.

Att.. Jag gör inte små inlägg hela tiden, utan jag gör ett på morgonen, ett när jag kommer hem efter skolan och ett kanske på kvällen.. Det beror på hur trött jag är... Det är ju så klart annorlunda nu när skolan börjat. Med läxor och allt vad det innebär. Så det blir "stora" inlägg istället.. Ja, ni kanske fattar? Men ni får KOMMENTERA vad ni tycker. (SNÄLLA!)

Så det är ni som avgör hur jag ska göra.

Nu ska jag gå och sova.!

NU ÖSREGNAR DET IGEN!!

Jag innan discot igår! :D  

Av michaela. - 31 augusti 2011 13:43

Hej.

Förlåt att jag inte bloggar förrän nu.

Men jag stack till Kvidinge skolan vid halv elva och hälsade på hos Alva och hennes klass.

Dom hade gjort en "clown-läxa" eller det var en clown om hette Beppo som dom skulle rita eller något? Ah vad rörigt. Men ja. 

så hade dom skrivit någora meningar om den clownen. Tex "clownen är tjock, han jonglerar med bollar" osv. Så skulle dom läsa för mig. Såååå söta!

Senare vid klockan tre eller kvart i tre ska jag och Alva och möjligtvis Elin ta bussen till väla. 

Mys! Sen kommer mamma dit vid kvart över fem sen äter vi där och sen hem. 

Borsta tänderna, sova. Vakna upp imorgon. Oh.

Vi har typ fått världens sämsta schema. Eller tisdagar är inte helt fel. Då vi börjar klockan tio! Hihi.

Sen typ alla andra dagar börjar vi runt åtta. Tio över åtta, åtta osv. 

Nu ska jag och Alva sätta oss framför tv:n. Kram på er!

 

Av michaela. - 30 augusti 2011 23:02

Har precis kommit hem från discot och har tagit en dusch. Snacka om skönt?

Har iaf haft det super kul! Har dansat en massa och ja!

Kollar lite bloggar nu och ska sova nu. Kram på er! Ha en fin kväll..Hehe, jag och frida i stallet igår!


Av michaela. - 30 augusti 2011 20:30

Hejhej hallå!

Har precis kommit hem från Åstorp. Var och handlade lite och sen stack vi till mammas jobb och skulle hämta några saker. Nu är jag äntligen hemma igen med en stor fet flaska med Ramlösa *mums*!!

Nu ska jag på toa, så jag kan inte blogga mer! Men jag mår bra, antar att Micki har kul på festen "discot" vad man vill kalla det!

Hejdå på er sötnosar!


ps. höj statstiken lite, den var ju jättebra innan ;)

Av michaela. - 30 augusti 2011 14:39

Min statistik har bara gått ner och ner....

Men jag måste bättra mig.. Ikväll är det diisco! Längtar så in i helvete! ;) haha, nej. skoja. 

Men det ska bli kul! Det börjar vi sju tiden så jag och mamma ska hämta Anna klockan typ kvart i sju :) så ja.. Bloggar sen! kram på er.

ska jag ha veckans blogg?  

Av michaela. - 29 augusti 2011 14:00

Måste bara be om ursäkt för att jag skriver så mycket slarvfel. Det går lite väl snabbt ibland....Ha en bra dag mina fina bloggläsare :))

Av michaela. - 29 augusti 2011 08:04

Hej..

Har precis ätit frukost och jag måste SKYNDA MIG. 

För jag ska cykla till Tingvalla.. För vi ska ha friluftsdag. Så vi ska typ, springa. Leta djur och sånt "skit".  

Dom har sagt att vi ska vara klara innan klockan tre. Typ. Så jag får skynda mig hem där också.

För jag ska rida kvart över fem.. Men ja. KRAM

 

Av michaela. - 28 augusti 2011 20:45

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards