fotomichaela ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av michaela. - 31 maj 2011 21:09

Hejhej på er!

Just nu är jag jättteee glad! Men en sak....Jag vet inte om jag ska ta med mig min kamera...Hmmm.. Jag får ladda den över natten och sen se hur jag känner mig imorgon... Pratar med Josse på msn. Pratar om hur vi ska göra. För hon skulle egentligen fota med min kamera... Så ja.

Bloggar inte mer ikväll men bloggar på tåget och på själva Liseberg! 

Ha en bra kväll allihopa! :)

Here i come!  

Av michaela. - 30 maj 2011 20:59

Äntligen kväll!

Jag vill bara att dessa dagarna ska gå snaaabbt! Imorgon ska jag lämna in träslöjds boken. Vi ska ha renskrivit den....Oh vad jag är stressad nu....MEn det löser nog sig... Jaja. Bloggar inte mer ikväll! Lägger in bilderna imorgon, hehe puss!

[c] alva ♥  

Av michaela. - 30 maj 2011 18:48

Hejhej!

Förlåt för dålig uppdatering!

Ska bara duscha.......

Så haha, tog ganska lång tid.. xD 

Efter skolan gick jag och tvilling hem från skolan ;P (Sanna) Sen kom Emma så bakade vi släta kanelbullar! 

Men vi hade inte alla grejer hemma, så vi fick cyklade till affären. Så träffade Frida! Han ska oxå baka!

Asså det är till svenskan imorogn..Vi ska liksom fika! För jag har nu haft typsju eller åtta svenska lektioner och inte gjort ett skit! ;) Så vi ska fika! 

Min mage är typ helt svullen i magen efter ett antal kanelbullar ;) Tror Emma känner lika dant :P 

Har filmat lite och fotat två bilder. Så kommer kanske lägga ut filmen (om jag vet hur man gör)

Haha! Men sen bilderna kommer in sen ikväll!

Mamma är på smyckes'party. Så hon kommer väl hem vid nio tiden. 

Hoppas hoppas hoppas att hon har köpt något till miiig! :D Hihi.

Tisdag imorgon och jag ska rida, onsdag LISEBERG! Så himla taggade, som jag skrev igår tror jag (?) 

Men jaja. Oj, gud vilket långt inlägg...Ha en bra kväll :)

 

Av michaela. - 30 maj 2011 08:27

God morgon....Mångdag....Värsta dagen i mitt liv....Ibland.... Goch vad jag är trött.....Goch vad jag längtar till LIIISSSEEEBBBEEERRRGG!!!.....Jag är SUUPER taggad!!.....Märks det att jag är trött???....Ha en bra dag :)

min mat i fredags på Harrys! mummmmss!  

Av michaela. - 29 maj 2011 20:48

sv: då måste du ha gjort nåt i stilmallen/kodmallen, vad var det du försökte ändra?


något med hedern, msn?!!

Av michaela. - 29 maj 2011 10:27

Idag är det morsdag!

Så jag och Alva hade tänkt sticka till Väla och köpa present!

Ohhh! På onsdag åker vi i klassen till Liiiiiisebeeeerg!! :D Fyfan, vad jag längtar! :O Haha!

Sen efter hämtar mamma och pappa mig och Alva så åker vi till mormor och äter steeek! Haha, som Simon säger i BB ;) Jaja. Ha det fiint! kram.

[c] michaela.  

Av michaela. - 28 maj 2011 17:33

Hur är det med er?

Med mig är det bara bra!

Är just nu hyos älskade famor och farfar! Farmor fyllde år i torsdags, så idag är vi här på kalas!

Imorgon är det söndag! Och morsdag! Så jag och Alva ska in till hbg imorgon förmiddag och handla till mamma!

Vi ska nog snart hem, fast jag vill vara kvar längre!!!♥

Och sen imorgon så ska vi till mormor och äta! Idag glömde jag kameran..:'( Men jag fotar med min mobil! Så ja. Ha det bra! ♥

DAGENS:

   

Tagen med cam bild. Så lite dålig kvalité!

Av michaela. - 27 maj 2011 19:27

God kväll!

Just nu sitter jag hemma hos min älskade mormor!

Efter skolan tog jag bussen hem, det var klokan tre. Så jag va hemma vid kvart över tre. Sen skulle jag ta bussen till mormor kvart i fyra.. Så det var en ANING stressigt! Och jag hade inte packat eller något! :O

Så hämtade mormor mig i helsingborg. Sen åkte vi snabbt hem till mormor. Så gjorde hon vid sig. Sen stack vi direkt in till stan och åt på Harrys!

Så nu är vi hemma och ska fika på balkongen nu! Puss! (bilder kommer, btw; det blev väldigt mycket mormor ;)


Ovido - Quiz & Flashcards