fotomichaela ♥

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av michaela. - 17 mars 2011 22:28

Har fixar med design i eftermiddags! Vad tyks? Har samma header för både jag och mamma älskar den :) Vad tycker ni? 

Imorgon händer inte så mycket. Hem och inte göra ett skit. Sova.

Klockan sex var vi i Klippan hos min farbror. Dem har nyss flyttat. Fint var där! ;D

Sen när vi gick ut snöade det? :O Jag bara, vart tog solen och 'värmen' vägen? Oh, nu tar det ju längre tid att bli vår -.- 

Men det går väl snabbt.. Eller inte. Känns som en evighet. kram sålänge.

Syskon♥♥

Av michaela. - 17 mars 2011 14:24

Förlåt för dålig uppdtering dessa dagarna. Men jag har haft då mycket men skolan. 

Kan visa min klädsel sen. Snart sticker jag till Emma och ska kolla på hennes kaninungar. Eller det är så klart inte Emma som har fått dem men hennes kanin..

Sitter i köket. Har två små läxor. Tre små frågor i engelskan och några frågor i NO:N. 

Imorgon är det äntligen Fredag!! Och Let´s Dance, snart final. Vem tycker ni ska vinna? 

Själv kommer jag inte ens ihåg vem som är kvar? Hihi. Nu ska jag typ. Ehm, ta en macka. Nej det vill jag inte. Jag vill. Ehm, åh vad jag är störig? kram.

L)  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards