fotomichaela ♥

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av michaela. - 4 mars 2011 23:15

Hejsan! Eller god kväll!

Jag och min familj har precis kollat klart på mitt favorit program.

Ligger just nu i min säng. Är varm. Asså inte i pannan men ja. Jag tror ni fattar.

Imorgon ska jag ju som sagt rida. Ska bli jätte kul! Emma kanske ska med. Om hon orkar och kan. Hoppas!! 

Söndag har jag rdan skrivit, typ 1000 gånger. Men för er som inte vet så Ikea. 

Efter stallet imorgon ska mamma jag och Alva nog åka till väla och fika. Mysigt!

Jag eller vi i skolan är lediga på måndag och tisdag.( Utvecklingsamtal ) 

Så vi har fått en flera uppgifter som vi ska göra. Ska även göra klart ett arbete i SO/SV som jag knappt har börjat på. Och det ska vara på 2 A fyra papper. Tills på onsdag. 30 tal i matte, 15 glosor i engelska tills fredag sen något häfte, NO vad vi bör äta och vad vi äter. Så jag ska vara hemma måndag & tisdag och jobba. Det är ju faktiskt ganska chill eftersom andra går i skolan. Eller det är typ samma sak, bara fast att dem sitter i skolan och pluggar och jag sitter hemma? Usch vad jag skrev mycket. Men man ska ju uppadera någon gång. Kanske kommer ett litet inlägg på morgonen imorgon innan stallet. puss!

Av michaela. - 4 mars 2011 17:08

Hellu bloggen.

Sitter på mitt rum med jätte hög musik. Känner att jag behöver det! Ihelgen blir det ingen Nina. Imorgon ska jag rida. För jag var sjuk i Tisdag. Så jag skulle rida imorgon. Och sen skulle vi nog bort. Söndag ska vi nog till Ikea och äta, handla osv. Mysigt! puss. :)

Hittade en gammal bild :D

ha en bra dag.. :)  

Av michaela. - 4 mars 2011 08:01

Haha, jag hann blogga nu på morgonen. Trodde jag inte! 

Är lite pirrig, nej. Faktiskt inte. Gud vad jag är törstig. Det är jag alltid på morgonen. Börjar i vanliga fall 9. Men jag ska ju vara där 08:40. (För er som inte vet ska jag till tänkläkaren) 

Slutar 14:40. Oh, nu är jag törstig! Kisss.

Kanske träffas i helgen. ♥  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards