fotomichaela ♥

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av michaela. - 3 mars 2011 20:48

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har inte orkat. Imorgon blir det skola :( 

Står just nu i köket med datan på spisen. ( Spisen är ju så klart inte igång! )

I eftermiddags ringde min tandläkare och frågade om jag kunde komma imorgon bitti klockan 08:40. Visst.

Har suttit och kollat på Big brother hela daagen. Oh, gud vad jag pratar om det. Men detta kan kanske bli en Big brotherblogg? ;) Näh, skoja. But i looove it. Mår hyffsat. Har tagit 1 ½ panodil precis. Ska sova nu. Jalajala!

Av michaela. - 3 mars 2011 17:09

Hej bloggen!

Just nu sitter jag i köket och dricker nyponsoppa med lite vaniljglass i och kollar på Big brother. Är typ beroende av det ;) kiss.

Av michaela. - 3 mars 2011 13:43

Stannade hemma idag igen. Fick skit ont i magen imorse. Kunde knappt prata. Så jag gick upp igen och la mig i min säng. 

Mamma väckte mig imorse vid halv 7 eller någonting. Jag vet inte.

Sen somnade jag om till typ 11 gick upp vid halv 12. Gick ner och satte mig vid datan och åt en skorpa sen kom pappa hem efter ha hämtat Alva i skolan. 

Imorgon hoppas jag att jag ska till skolan. Eller asså jag hoppas inte men vi har gjort ett prov i enkelskan så jag vill få tillbaka det. 

Sitter och kolla på Big brother live. Har inte så mycket och skriva om. 

Sen idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill ut och gå. kram.

Tror ni att jag gillar och fota min ring? ;)  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards