fotomichaela ♥

Alla inlägg under december 2011

Av michaela. - 31 december 2011 12:11

Svar: Aw, detsamma!

Kram på dig! 

Av michaela. - 31 december 2011 01:11

Haha, god natt!

Nu ska vi tjejer, mamma, Alva och jag gå och lägga oss. Pappa jobbar inatt :(

Elin har varit här inne hela kvällen och vi har kollat på "I taket lyser stjärnorna". Vi har haft det über mysigt! Vi satte även på mina lösnaglar som jag köpte innan idag som ni såg på min "haul" video ;)

Imorgon bitti ska jag och Elin till stallet. Vi sticker till vid halv elva.

Imorgon är det nyår och det kommer att bli awesome! Elin ska vara hemma och allt kommer bli perfekt. Bilder kommer!

Puss och kram

Micki

Dålig bild.. Bättre bil kommer imorgon!


Av michaela. - 30 december 2011 19:56

Fint.... ^


       

Dåliga cambilder..
 

Av michaela. - 30 december 2011 11:05

Svar: Aw, tack detsamma!

Kram.



Hejsan!!

Har typ precis ätit frukost.

Igår kom vi ju hem från sälen. Oh herregud vad det är lång tråkigt och åka bil i typ nio timmar.. Saknar det redan.. 

Idag ska jag, mamma, Alva och abv åka till väla! Om jag handlar något kommer jag göra en HAUL video! För dom som inte vet så är det en video där man visar vad man har kötp. Typ ;) Nu ska jag göra någotning. Haha. Ha en bra dag!

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 29 december 2011 22:40

Svar: ABV: Allrabästa vän!


Aw, tack så mycket! Vad ni är gulliga!  

aw!

Av michaela. - 28 december 2011 16:38

Vet inte varför jag skrev "aw!" i rubriken?!

Men ja.. Har precis ätit upp mina ostbågar. Nog gott. Imorgon blir det färd hemåt.. Vill inte hem!!

På fredag ska jag och Elin till väla. Men Elin.. Mamma vill med. Och Alva tror jag om det är okej syrran? Snart ska jag, farmor och Alva ner till affären och panta flaskor.

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 27 december 2011 20:59

                                   

Alla bilder är oredigerade.

Av michaela. - 27 december 2011 19:31

Hejsan!

Hur är det med er?

Med mig är det bara bra!

Just nu väntar jag, mamma och Alva på att bastun ska bli klar. Snackar med Emma. Saknar abv och bästis mest.. :(

Imorgon ska vi bada på Sälens största bad! Kolla här.

Idag var det sista dagen vi åkte skidor. I HATE IT. Det är så himla mysigt. Bara gå upp på morgonen och äta frukost, sen ta på sig skidkläder, ut i bilen med pjäxorna i bilen, åker till backen, tar på pjäxorna och går en liten bit, sen på med skidorna, iväg till liften och ner för backen. Vi har haft det så underbart mysigt. Kommer sakna sälen som fan..

Men vi ska nog hit nästa år. Då ska kanske Elin med ;) Nu kallar bastun!

Puss och kram

Micki

   

Alva och pappa på sista bilden ;)

Nu måste jag till bastun! (Gud vad jag tjatar) Bilder kommer STRAX  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards