fotomichaela ♥

Alla inlägg under april 2012

Av michaela. - 29 april 2012 13:05

Har precis kommit hem till Alice, har inte träffat henne på hur länge som helst.


Snart ska vi ner till stan. Och åka karruseller! Jätte kul!

Det är skit varmt ute, 14°! 

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 27 april 2012 19:36

Är just nu inne hos Elin och ska mysa och sova här!!


Efter skolan var jag och Matilda på väla. Hittade ett super sött linne! Vi hade det jätte mysigt och roligt. Skönt att vi är vänner igen!


Ska hitta på något nu!

Puss och kram

Micki ♥

©http://flicknamnet.blogg.se/     

Av michaela. - 25 april 2012 20:48

GÅRDAGENS OUTFIT.

 

Av michaela. - 24 april 2012 08:35

Så. Har precis kommit ut ur duschen och fönat mitt hår lite.. Hoppas det hinner torka inom typ en halvtimme för jag måste platta mitt hår.

Och jag gick upp lite tidigare idag för jag va tvungen och duscha. Annars brukar jag gå upp typ nu. 

Har bullar i ungnen. Såå gott. Ost på det och vatten. Halleluja! Det är super gott!

Bloggar kanske innan jag sticker!

Puss och kram

Micki

love you bästa syster.  

Av michaela. - 23 april 2012 12:08

Kommentar till inspration kläder
 

Ingen bild

Bettan

Söndag 22 april 22:11

Bettans fina <3







Svar: ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

Sitter just nu i skolan. Har precis ätit knäckemackor. Inte så mättande men ja..

Efter skolan ska jag och Emma till stallet snabbt och rida eller något. Sen hem, träna, se om Elin ska med. Sen hem och mysa med la Familia.

Puss och kram

Micki ♥

   

Av michaela. - 22 april 2012 19:34

Just nu sitter hela familjen i soffan och skämtar och skrattar. Hehe.

Va inne hos Emma innan och hjälpte henne och tapetsera. Det blev jätte snyggt!

Imorgon är det måndag och skola -.- Fick tillbaka mitt SV/SO prov. Fick D. Och det

är jag rätt så nöjd med. För det var skitsvårt. Franska Revolutionen... 


Puss och kram

Micki

     

Av michaela. - 22 april 2012 16:12

Foto: Alva

Redigering: Jag

Modell: Jag 

Ovido - Quiz & Flashcards