fotomichaela ♥

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av michaela. - 1 mars 2011 23:06

Sista inlägget för idag. Jag är så himla trött. Imorgon ska mamma till ullared! :D

Orkar verkligen inte skriva mer. kram.

Av michaela. - 1 mars 2011 19:32

Nu: Halv åtta hos mig!

Av michaela. - 1 mars 2011 18:05

Sitter just nu i köket och ska snart äta. Har inte ätit ett skit på hela dagen. Jo, 4 stycken skorpor. Jätte mycket, ^^

Kollar på hundratals bloggar. Har igentligen inte så mycket att skriva om. Kram sålänge .

Av michaela. - 1 mars 2011 14:39

     

Kände för och ladda upp lite bilder. Tycks? 

En sak som är kanske, en aning konstig. Ibland kan jag faktiskt sakna skolan.. Allt förutom läxorna. Usch. Hatar läxor. Så vidare det inte är att man ska baka, shoppa, osv. Jag kan ju bara glömma att det kommer att bli läxor. Buh.

Har rätt ont i magen, men det är för jag är hungrig. ( Då har jag ju inte ont i magen? ) 

Jaja. Kram såläge ♥

Av michaela. - 1 mars 2011 12:27

FRÅGESTUNDEN?

  

Av michaela. - 1 mars 2011 11:30

God morgon bloggen!

Ligger fortfarande i min säng med lite kurr i magen. Vill äta, vill dricka som vanligt. Men då är jag rädd att jag kr**er igen. Idag vet jag inte vad som händer. Jag ska i alla fall inte göra någonting. Oh, jag hatar verkligen och vara sjuk. Imorgon blir det ingen skola. (Tror jag) Eftersom att jag gjorde då det igår så måste man vara hemma 48 timmar annars smittar det. 

Idag är det 1:a Mars! Jag kollade på min data och skulle kolla vilken datum det var, så såg jag att det var 1:a Mars! Min pappa fyller år om 30 dagar, vet inte riktigt vad jag ska ge han. Jag kan ju inte säga det här. Han läser ju min blogg ._. Haha ;) 

Nu ska jag nog kolla på något program på svt eller Big brother. Puss!

ge mig!

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards