fotomichaela ♥

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av michaela. - 12 mars 2011 21:17

Eric Saade vann Melodifestivalen 2011! 

Av michaela. - 12 mars 2011 20:02

Imorgon har jag bestämmt att jag ska dra till Frida. 

Vi har dansprojekt i skolan så vi ska träna. Sitter just nu i soffan med melodifestivalen i ögonen. Izabelle är där, så hoppas vi ser henne ;) 

Så jag cyklar till Frida imorgon sen tränar sen cyklar vi tillsammans till stallet, kanske!

Hejar på Nicke Borg, Sara Varga, Sanna Nielsen, Danni och Linda Bengtzing. 

Idag var vi varit i Hyllinge. Alva stannade istället för mig :)

Tänkte kanske ha bloppis i veckan. Vad tycker ni? 

Nu är det Danni. pusss!

Kvällens mat!  

Av michaela. - 12 mars 2011 16:28

Tack för statistiken! 

Bara för att jag inte bloggar på kanske en dag. Så sluta inte läs min blogg! :D

Älskar er mina älskade läsare!

Av michaela. - 12 mars 2011 14:48

Sitter och snackar med nina på skype. Är i Hyllinge nu hos min moster. Ska nog snar hem. 

Ikväll blir det mys med familjen och god mat. ( Kanske fotar ;)  pusss.

       

Lalalalalalala jag har tråkigt ;P  

Av michaela. - 12 mars 2011 12:45

Hej alla mina bloggläsare.

Förlåt att det inte är många nya bilder. Men jag orkar inte ladda min kamera. Men, snart ska vi iväg till moster. Och då ska jag ta med mig min kamera.

SItter just nu i köket och inte gör ett skit. Är lite smått sugen på lite godis, för vi åt inget igår. Ikväll är det Melodifestivalen! 

Ehm. Ska typ göra v' mig nu, sen sticka. 

Hyllinge buss, pusspuss ;)

Av michaela. - 12 mars 2011 10:51

Guten morgen!

Sovit gott?

Det har iallafall jag! ;D Idag ska vi till min moster i Hylling och hämta plankor. Vi ska ha plankstek. Gott eller inte? ;)

Gick upp fär typ 45 minuter sen. Sov länge idag, det var riktigt skönt.

Somnade vid kvart över ett. Nu ska jag nog, kolla på datan, tv program eller något annat. Puss!

Haha, fin bild jag hr gjort till Alva va? :)  

Av michaela. - 12 mars 2011 00:59

.

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards