fotomichaela ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av michaela. - 30 juni 2012 17:40

Så. Nu har jag gjort klart saften och nu ska den stå i fem dagar i kylen, sen sila den och hälla upp det i glasflaskor. Kommer bli gott! :D

Puss och kram

Micki

Av michaela. - 30 juni 2012 15:58

Har kommit hem från torparedagarna i Åstorp.

Asså där är fan mest skit... 


Nu har Alva cyklat iväg och ska köpa socker. Vi ska göra flädersaft! Super gott! Ikväll ska jag ju vara barnvakt.

JA! Jag kom på en bra idé! Jag tar med mig min data så bloggar jag! (y)

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 30 juni 2012 11:19

Jag har inte kunnat blogga för jag har varit barnpassare. Så yes..

I'm so so so so sorry. 

Ikväll ska jag också vara barnpassare, så jag sover där inatt igen! Det är tre "små" barn. Den minsta är två, sen är den andra är 6 och nio (snart). + Alva.

Så det är fullt upp! Men satan vad kul det är! :D

Bloggar senare!

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 24 juni 2012 23:27

Hej underbaringar!Sitter just nu i soffan med Ugne! Jag har inte haft tid och blogga för jag har varit med Ugne! Hoppas ni har haft ett bra sommarlov änsålänge!Puss och kram Mic

Av michaela. - 20 juni 2012 23:35

Ska sova sen. Ska försöka och vara uppe så länge så mycket!

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 20 juni 2012 21:54

Heej!


Äter chips. dricker gott och myser med Ugne, mamma och Alva!

Imorgon blir det gröningen med Mathilda, Linn och några andra! Mysig! Så vi ska grilla! Bilder kommer!


Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 20 juni 2012 18:55

Kommentar till Tack!

 
Ida

Ida

Fredag 15 juni 23:21

shit vad fin outfit :D


- Vinnaren av en Ziperall är nu presenterad! Vann du inte? Var inte ledsen, fler möjligheter kommer! http://adaras.se/2012/june/vinn-ditt-fav...playman.html#comment

 

http://adaras.se 


Svar: Aw tack söte du

Av michaela. - 13 juni 2012 21:31

Kommentar till några bilder från idag med Anna panna! :D <33

 
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!


härliga bilder :D

http://adaras.se 


Svar: Tack du! :D



Förlåt för bloggningen. Börjar imorgon, för så har vi sommarlooooooooooooooooooooooov!

Älskar er!

Puss och kram

Micki

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards