fotomichaela ♥

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av michaela. - 13 mars 2011 17:42

Ligger i min säng och kollar lite på datan. Har precis drukigt mitt te. Granatäpple!

Känner mig inte 100 % bra. Men hoppas att jag inte ska bli sjuk. För jag orkar verkligen inte det igen


Jag vill åka utomlands, bli brun. Gå i t-shirt, shorts, soglasögon, stranden, havet, poolen, alla fina resturanger, hotell, hotellfrukosten. Ohhh! 


Haha, jag kände för och skriva lite om utomlands. Eller jag skrev inte om utomlands men asså att jag vill. xD Nu ska jag gå på toa. Kul och veta va? ;)

  


Av michaela. - 13 mars 2011 14:32

Hällu bloggen! :)

Just nu sitter jag och Frida och inte göra någonting. Vi ska kanske dra till stallet.

+ Att vi har tränat till dansen imorgon. (Vi har ju redovisning) 

Det kommer bli bäst!

Ehm, har inte så mycket att skriva om. Haha, när vi drack så kittlade.. Så kom drickan in i näsan xD Så sprutade hon ut drickan. HAHAHA, det så svin kul ut ;)

Men nu ska vi typ. Klä på oss, inte vet jag? (Vi är inte nakna!!;)

Foton kommer!

Av michaela. - 13 mars 2011 11:51

Nu åker jag till Frida, ska bara snabbt in om affären och köpa halstabletter. Har kameran med mig. Pusss!

ingenbild.

Av michaela. - 13 mars 2011 10:53

Hej! godmorgon.

Har precis ätit frukost. Väldigt gott! Idag blir det inget med att jag och mamma ska ut och gå. För kolla på vädret. Ruggit och regnit och ja blää.

Sen åker jag nog till Frida.. Sen vet jag inte mer. 

Jag vet inte hur uppdateringen blir idag. Men jag gör vad jag kan. Kram sålänge.

  

Av michaela. - 13 mars 2011 00:13

God natt bloggen!

Hehe, natt bloggar. Ligger och kolla på favvo live. Imorgon kom jag på att jag och mamma ska ut och gå i skogen! Mysigt! Bloggar sen, puss!

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards