fotomichaela ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av michaela. - 22 mars 2012 12:48

Kommentar till kommentarer. + jag kommer tillbaka om några veckor.

JW Photography

JW Photography

Måndag 19 mars 23:04

Hoppas du kommer tillbaka snart! :)

http://crossthehills.blogg.se

JW Photography


Måndag 19 mars 20:26


svar: vad bra^^ ja ibland behöver man en liten paus för att kunna fortsätta :)


Svar till båda: Aw, jag kommer tillbaka! Absolut! :))








Av michaela. - 19 mars 2012 20:15


susy

susy

Fredag 16 mars 12:06

vilka fina semlor, är de inte svårt att göra? HAr aldrig gjort de


Svar: hihi, tack! nej.. faktiskt inte! :))



JW Photography

JW Photography

Måndag 19 mars 16:13

Nää va söta små semlor! :) ser gott ut c:


Sorry för att jag är lite dålig på att besöka och kommentera, har inte haft bloggsuget alls sen bloggdesignen blev konstig, men nu har jag äntligen fått upp den nya designen! 
Och jag ska *försöka* besöka och kommentera varje dag och hoppas du också gör det ! :)


Svar: Taaack!

Äh.. Det gör ingenting, jag har heller inte bloggat på typ hundra år. Och jag kommer tillbaka till bloggen om några veckor!


Kram!!


elin

elin

Måndag 19 mars 15:25

Gumman, du måste verkligen bli bättre på att blogga :/ <3333 :)


Svar: Jag vet hjärtat :( <3333



Av michaela. - 15 mars 2012 21:46

Faaaaan vad gött att Rögle vann!!!! Yihaa! Haha.


Imorgon börjar jag tio över åtta, med gympa -.- och vi ska ha brottning -.- Fast det som är positivt.. Det är att vi slutar en timme tidigare. Bara för att vi höll över en timme idag. Fast det var inte jobbigt.. För vi spelade bowling! Ye! Bloggar imorgon.

Puss och kram

Micki

Suddiga bilder.. Men dom kunde ju inte vara stilla..  

Av michaela. - 15 mars 2012 07:54

Kom precis till skolan med Frida och Emma. Mamma körde mig hit.

Idag har vi två lektioner, + hemkunskap, + sen ska vi bowla.

Sen ska jag hem och äta semlaaaaa! Gotti! Frida hälsar. Mitt och Fridas nya ord. SMASK!!!!!

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 14 mars 2012 20:47

Jag och Emma gjorde semlor innan idag. Dom blev sååååååååå hhhhhhhääääääääääääääärrrrrrrrrr goda!!

Ikväll ska jag bara mysa, eller det är kväll. Men ja... Ni fattar.

Innan så bad Lina (Där Emma har sin häst) mig och Emma att ta in hästarna. När vi väl kom ner där höll Linas sambo på och ta in hästarna. Lönt och köra ner där? :O

Bloggar imorgon!

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 14 mars 2012 18:52

Matilda

Matilda

Söndag 11 mars 19:51

fin blogg ! :)

 
Svar: Aw, tack detsamma! :)

Av michaela. - 14 mars 2012 18:37

Håller på och baka semlor, goooooottttt!

Av michaela. - 13 mars 2012 23:06

*host*

Jag säger ju hela tiden att, "Oh.. Gud vad jag är dålig på och bloggar. Det ska bli ändring på det!!" Men det blir det ju liksom aldrig?! Till och med mamma är på mig och att jag ska blogga. Då är det kris. Haha.


Idag har jag varit i stallet med Emma. Först red jag Hamilton, sen longera jag Doris. Sen skrittade jag av Samantha. Haha, mycket! :)

Sen ikväll kom Elin hit och fikade. Mysigt!


Imorgon är det skola och jag börjar tjugo över åtta -.- Slytar typ tio i tre, så jag ska hem och sova. Eller jag vill iaf. 

Outfit och sånt ska jag bli bättre på, fast outfiten kommer nog på kvällen!

Puss och kram

Micki

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards