fotomichaela ♥

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av michaela. - 5 mars 2011 23:46

Hejsan!

Just nu sitter jag med Emma och kollar på tv. Mysigt!

Imorse gick jag upp vid halv 10. Tidigare än vanligt! För Alva kräkte :(

Sen började min ridlektion tolv. Så jag cyklade dit vid tjugo över elva. Kom hem vid fem halv fem. Pratade med Emma och bestämmde att vi skulle va. Sen hördes vi inte av på ett tag. Men sen träffades vi här hemma hos Jessica. Sen gick jag hem och åt mammas underbara mat. Fläskfilé med bakad potatis och bea sås.♥

Über gott. Sen Gick jag till Emma igen och kollade klart på Melodifestivalen. Sen stack vi ut till kaninerna och möt lite med dem och kammade dem och klippte Delia. Vid ögonen. Så hon kudne se ;) ( En av kaninerna )

Och nu sitter vi här uppe själva. Jag har en för jävla växvärk. Har tagit en ipren med det hjälper väl snart. Nu är det Emmas tur och blogga! kram, ochgod natt på er! ♥

Hittade en gammal bild :D ♥  

Av michaela. - 5 mars 2011 17:16

Sitter och pratar med Emma i telefon. Ska snart träffas! Har inte träffats på länge!♥

Kanske sova, får se. 

Som vanligt är vi cp störda ;) Nu kan jag inte skriva och prata sammtidigt.. Bloggar senare om dagen :P ♥♥

Av michaela. - 5 mars 2011 11:03

Nu drar jag!

Av michaela. - 5 mars 2011 09:57

Nu är det Alvas tur. Hon har kräkt 2 gånger. Usch, jag saknar absolut inte kräksjukan! Så idag blir det igen stan eller iväg. 

Jag ska till stallet och stannar där kanske lite längre. Vet ej. Men jag vill inte vara hemma iallafall. Vill inte bli smittad igen. Ohh vad jag hatar när någon är sjuk. Så himla tråkigt. Mamma är iväg och handlar lite mat. Eller så kommer hon nu. 

Så det blir kanske lite dålig uppdatering idag med det får ni stå ut med. Och sluta inte läs min blogg för det. (!!) 

Nu är det frulle! kram♥

Saknar den cheyen.

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards