fotomichaela ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av michaela. - 29 februari 2012 18:01

herregud.. Är hemma nu efter en lååååång dag!

har varit på ett stort företag i stan och fotat Vd:n idag! Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Eller vad vi ska göra. Hihi.

Kunde inte blogga på mamma jobb för dem hade ett event igår. Så jag skulle hjälpa till och plocka undan!


Lägger in bilderna idag, så då får ni bilder!! Nu har farmor och mormor kommit så nu blir det mumsiga mackor. 

Puss och kram

Micki

Viktorias  och Daniels bäbis!

Av michaela. - 28 februari 2012 21:26

Outfiten kommer imorgon för jag hinner inte nu ikväll.. För jag bakar skones till imorgon.

Så ja. Ikväll blir det är ligga i min sköna säng och kolla på kvällens avsnitt av BB.

Puss och kram

Micki

Världens minstabild. Men vill ha dessa shortsen!!  

Av michaela. - 28 februari 2012 19:22

Ring: Nelly

Dr Martens: Nelly

Shorts: Nelly

Tröja: Nelly

Öronhänge: Karmasmycken

Av michaela. - 28 februari 2012 18:55

Hej hopp!


Kom precis hem efter att ha hämtat Alva hos sin kompis. Åt pannkakor snabbt innan vi stack. Jag och mamma hann göra det innan. hihi!

Imorgon blir det att "vi på jobbet" ska åka och fota någon VD för något företag. Kul! 

Idag fick jag ju fota i en studio, som jag skrev i det förra inlägget. Så jag ska bara lägga in bilderna och redigera dem sen ut på bloggen! Men vet inte om det blir idag.. För jag ska kolla på Top Model, sen typ något sen big brother!


Bloggar sen, + ni får dagens outfit! 

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 28 februari 2012 16:13

Sitter just nu på ovanvåningen på studion. Hehe, lite läskigt menmen! 

Vill till mamma nu. Saknar henne (a)


Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 28 februari 2012 08:30

haha, nu ringer det på mammas jobbe telefon. Ska jag svara? ;) haha, aldrig. Men jag vill..... nej Michaela. SVARA INTE.

Eh.. Så går det när man är uttråkad. Men nu har jag iaf gjort en varm choklad. Och jag menar det. Det är VARM choklad. Jag drack det igår och brände tungan. Fiiii vad det gör ont. (Har ont än idag..)

Så nu sticker jag till jobbet. Det är lite ovanligt och säga så :)


nu ringer det igen -.-


Har på mig ett par mörkblåa jeans från hm, ett vitt linne från Köpenhamn, med mönster på. typ.. Och en cardigan över. En svart. Och till sist en sjal från (?). Men ni får troligtvis en/några bilder sen. Nu måste jag gå.

Puss och kram

Micki


Av michaela. - 28 februari 2012 08:23

... gå än. Men jag ska nog ta mig en varmchoklad kanske.. Sen sticker jag nog. För jag ska inom Statoil också. handla tuggummi och dricka. Bloggar kanske innan jag sticker.

Puss och kram

Micki

Hahahahahaha, Mahilda dricker Singo ;) Eller stavas det Zingo? (a)  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards