fotomichaela ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av michaela. - 31 mars 2011 21:54

God natt mina änglar.

Av michaela. - 31 mars 2011 20:32

God kväll bloggen!Kände för och uppdatera lite. Nu kollar jag på BB. Ska snart gå och lägga mig. Har lite ont i magen. Men det är kanske för att jag åt maten för fort. Vet ikke. Imorgon börjar vi halv nio. För vi ska kolla på sån film på tyskan. Den är faktiskt rätt bra :) 

Den handlar ty om en kille, och hans mamma blir i koma. Men sen vaknar hon och sen ja. Vet inte så mycket. puss!

  Längtar till lördag!

Av michaela. - 31 mars 2011 18:52

Hej!

Sitter just nu i köket och pratar med Emma och Nina på msn. 

Jag och Nina ska träffas på torsdag nästa vecka och sticka in till stan. Sen imorgon ska jag sova över med Emma. Sen på lördag ska vi åka till stranden(om det är fin väder) och fota.

Nu ska jag kolla på bb :)§§

 

Av michaela. - 31 mars 2011 17:57

Haha, bilden i mitten blev inte så bra! Men skitsamma ;)

Jag blev rätt nöjd! Hon som klippte mig var jätte snäll :D

Jag har glömt och säga att min pappa fyller år idag! Grattis! Imorse fick han en Tommy Hilfiger tröja. En vit :)

Elin kommer kanske snart. En sak till jag har glömt och säga. Jag har fått trummor! :D:D:D:D I'M SO HAPPY! 

Nu ska jag hjälpa mamma med maten -.- puss!

Av michaela. - 30 mars 2011 21:08

Hej bloggen!

Just nu sitter jag och pappa och kollar på Rögle! Heeeja! Dem möter Modo. Dem gjorde precis mål! :D

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Sen smsade jag mamma och frågade om hon kunde boka tid till mig för klipning. Så jag ska klippa mig imorgon klockan halv fem. Elin ska med. Så vi ska ta bussen vid två eller halv tre. Får se.. Sen ska vi till min eller vår gamla skola och hälsa på. Ska bli kul! Har saknat dem så sjukt mycket! 

Vad tycker ni om min design? Ska jag ändra eller vad tycker ni? Jag blev nöjd! :D

Nu ska jag gå upp i min säng och kolla på BB. puss!

Av michaela. - 30 mars 2011 08:05

God morgon!

Har precis ätit en knäckemacka med ost. Gott! Igår var jag och Emma i stallet. (Jag skulle rida) Sen var hon med Nicky(stavning). Asså när jag red! Såe, ja. Sen cyklade vi hem. Så idag vill jag at det ska vara fredag! :O

Men bara onsdag. Några dagar kvar. Vi hörs efter/i skolan. Ha en bra dag :)


Av michaela. - 29 mars 2011 19:12

Hellu!

Just nu sitter jag i köket och håller på och göra mina tyskaglosor -.-

Glömde att göra dem igår :O Ikväll blir det att ha håtinpackning och sen tvätta ur det och borsta mina tänder och sen BB! Längtar till sköna säng! Nu kommer mamma, hon får inte se! puss!

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards