fotomichaela ♥

Alla inlägg under november 2010

Av michaela. - 30 november 2010 17:01

i love snö!

idag har jag varit i skolan. och inte gjort så mycket. svenskan! för vi ska redovisa det! jag kan berätta imorgn hur det blev ! och imorgon är det 1 december! :) jag hade tänkt att börja räkna ner på min blogg. asså hur lång kvar det är till jul. men jag vill ha en sån kalender. är det någon som kan fixa det ?(a) komentera isf! jag bloggar sen ! puss.     

Av michaela. - 29 november 2010 20:18

hejhej :)

just nu har jag precis kollat på böda camping. eller asså det är paus. idag har jag varit i skolan. och inte gjort så mycket. har inte mått så väldigt nice. såjag få väl se hur det går.. tjadå!

Av michaela. - 28 november 2010 18:46

hej.

just nu gäller det att göra klart svenskan ._. den ska vara klar på onsdag. vi ska ha skrivit 7 dagar om när vi är ute och resor. och jag är på min 4:de. puhh! aja, jag ska ut och fota nu! ( bilder kommer )

jag bara älskar dig jonathan!  

Av michaela. - 28 november 2010 13:15

hejhej♥

just nu sitter jag med min lilla data framför vår spis. väldigt varmt! hehe. vi ska snart åka. vi ska hämta upp min moster och min lilla kusin. och sen vet jag ite om vi skulle hämta upp moffe. me vi ska iaf fika :) jätte mysigt! men jag bloggar se är jag kommer hem! kram!♥

fotograf: jag.

vatten smakar vatten.  

Av michaela. - 28 november 2010 11:45

hejhej.

sitter och gör min svenska. för den ska vara klar på onsdag. och jag har inte så mycket kvar med ändån..idag ska jag och mamma och alva ner till stan och fika, kanske handla. hehe. snart min födelsedag läääängtar! haha. bloggar sen. tjadå.

underbart med snö!!!!!!   


Av michaela. - 27 november 2010 20:43

hejhej.

SNART JUL! längtar så det spricker av mig! just nu ska jag öppna mitt mjölkchoklad. hehe. gott. imorgon blir det julmarknad med mamma och syster. mysigt! jag kommer att fota lite. så det kommer bilder. jag har ju sagt att jag skulle ladda över bilder som jag fotade innan. men det gick visst inte :( jaja, men hoppas det går imorgon! mamma och pappa är ju på julbord. så att farmor och farfar är här nu. det är jätte mysigt! det är mycket snö här nu! det är 'också' mysigt. ;) men jag bloggar sen. nu ska jag gå och öppna mitt choklad. puss!

kladdkaka och sockerkaka gillar läkerol tuggummi!  (L)

Av michaela. - 27 november 2010 16:26

hejhej.

sitter i soffan och kollar på tv. ikväll ska mamma och pappa på julbord. så att farmor och farfar ska passa oss. jag ska fota, så att jag kan ladda över bilder sen. jag webbar med sofia. ku! :) tjadå.     

Av michaela. - 27 november 2010 11:30

hej, ska äta nu! och idag, vet jag väl inte vad jag ska göra. eller jo. pynta, julsaker! ;D så jag ska putsa ( stavning ) fönsterna på utsidan. kul haha. men jag bloggar sen. tjadå!

biiiig love (L)  


Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards