fotomichaela ♥

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av michaela. - 27 mars 2011 15:23

Hej sunshines! 

Just nu sitter jag med hårinpackning i mitt hår. 

Ikväll ska jag och Emma på bio! Myys! Kommer att ta med mig min kamera.

Vi ska se "Hur många lingon finns det i världen" Har hört att den är ganska skoj :)

Så mamma kör oss in till stan och sen ska vi kanske ta bussen hem. Får se vad Emma vill. Nu ska jag skölja ur mitt hår :) puuuusssssssss!

Tack för helgen hjärtat.  

Av michaela. - 27 mars 2011 13:24

Nu sticker jag och mamma till Höganäs. (mp)

Av michaela. - 27 mars 2011 12:29

Hej, förlåt för superduper dålig uppdatering.

Men jag har inte precis kommit hem. Eller jo. Men iallafall.

I Fredas följde jag med Sofia hem. Sen körde hennes mamma oss hem. Så sov vi hemma hos mig. Sen igår vaknade vi halv tolv av att Sofias mormor ringde och frågade om vi ville följa med till stranden. (Fast jag vaknade lite innan) Sen åkte vi in till stan i Ängelholm och käkade på en resturang. Eller resturang och resturang. Det var en kina 'resturang'. Omg vad många resturang -.- Trött? svar; JA! 

Så idag ja. 

Mamma hämtade mig vid kvart i tolv. Så kom jag hem och la mig på soffan ;)

Nu ska jag ta och ringa mormor ;) puss!

bilderkommersen.

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards