fotomichaela ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av michaela. - 31 januari 2011 19:57

    

'tjock' tröja

vitt bas linne

svarta thigts

mobilväska


Nu TV!

Av michaela. - 31 januari 2011 11:44

Hejsan alla mina bloggläsare :)

Just nu sitter jag i skolan med Emma. Vi ska snart ha svenska & stormaktstiden ._. Efter skolan vet jag inte vad som händer. Läxa.. TRÅKIGT! Men vi börjar typ.. nu..! Pusss!

ingenbild'


Av michaela. - 30 januari 2011 20:43

Hejsan!

Just nu sitter jag i Emmas säng. Jag ska alledes strax hem. Jag saknar min familj ;) ♥♥ Emma har haft det jätte bra. Och imorgon kommer hon troligtvis lägga upp alla bilder som hon har tagit i stöten :P Hahha, just nu cpar Emma sig :D ♥ Nu ska vi typ ta godis..? Jag vet inte! Pusss!

syskon♥  

Av michaela. - 30 januari 2011 14:22

Hejsan!

Jag, Alva & mamma har precis kollat på Alice i underlandet. Det är väl en 5 poäng av 10. Jag vet inte varför jag skrev detta inlägget. Jag har liksom ingenting och skriva. Jag ska nog gå ut och sätta mig på baksidan ett litet tag och kanske sola mig lite. För våren är ju på väg! Solen lyser på som bara den. Men sen är det ju minus grader. Så man kan ju inte direkt gå ut i bikini. Alva är hos en kompis nu som bor på andra sidan av vårt kvarter. Oj vad jag har skrivit mycket..haha. Ni kanske märket att jag är lite trött. Men ja.. Pappa är & fiskar. Det gör han typ 24/7. Hoppas han inte läser detta inlägget! ;) Men nu ska jag sticka ut och fota lite. Lägger troligtvis upp bilderna här sen. Jag ska nog faktiskt ta med mig min data ut. Ohh, jag orkar inte skriva mer nu. Pusss!

frida (L)

(L)


Av michaela. - 30 januari 2011 11:03

Hejsan :)

Jag har precis ätit frukost. Idag blev det knäckemackor, gott! :D

Idag har jag ingenting planerat. Emma är iaf på väg hem. Och hon kommer hem vid halv 8 8. Och då ska jag möta henne hemma med en grej. Jag kan fota den sen. Men inte nu, för då kanske hon ser den..? Och det vill jag inte ;) Så nu ska jag nog sätta mig i soffan och typ inte gör någonting.. Hehe. puss!

  

vad hände med blixten vid min mun?

Av michaela. - 29 januari 2011 22:45

 

   

Lite olika bilder jag tog. Hade lust och ta fram kameran. Så.. Nu ska jag sätta mig i soffan med mammsi. Godnatt!

Av michaela. - 29 januari 2011 17:43

Håller på med header & design och skit. Så jag bloggar när jag är klar! puss.

Av michaela. - 29 januari 2011 11:54

Hejsan! 

Just nu sitter jag och äter godis. Eller jag åt upp den sista precis (a) ;) Idag har jag ingenting planerat. Mamma är sjuk så jag får väl vara hemma och passa henne. Eller sticker jag till stallet. Jag har ingen aning. Jag tror att jag cyklar dit. Eller jag tvingar kanske mamma till att köra mig ;) Hahah, men nu ska jag äta mina jordnötsbågar. Pusss!

  

sötnosen.

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards