fotomichaela ♥

Alla inlägg under november 2011

Av michaela. - 4 november 2011 22:00

Har gjort två videoinlägg!

En med dom dagarna som jag har missat och en med vad jag har handlat i London!

Så det får ni ikväll. Förlåt för super dålig uppdetering, men ni förstår kanske varför?! Imorse gick vårt flyg kvart över sju, men det var en halvtimme försenat. Eller asså när vi hade satt oss på flyget och sen när vi hade kört ut på banan (där planet ska lyfta)

Så var det 3-5 plan som skulle landa så vi fick vänta i typ en halvtimme.. Men det tog han igen, för vi hade medvind :) Och jag är extra stolt över min moster som har flygit hem idag med oss. Fast hon har världens skräck för att flyga.

Så när vi skulle till London då åkte hon bus i typ 26 timmar... Oh. Så i love you!

Har haft det underbart mysigt! Tack Ann-Margret (min kusins farmor), mormor, Bettan och Jonte. Älskar er!

Ikväll var vi på hockey med Kirre, Alva pappa, Jonte och jag. Dom förlora med 3-4. Typiskt... Men det tar dom igen! :D

Puss och kram

Micki

Jonte och Kirre ;)  

Av michaela. - 2 november 2011 23:08

Ja, jag hatar att man inte kan ladda över videoinlägg. Jag har ju spelat in typ 1000 videoinlägg, men det går inte att lägga upp.

Idag har vi shoppat en massa. Gud! I love London!

När jag kommer hem så ska jag göra en video med alla mina saker som jag har köpt!
Har typ precis kommit hem från en klubb eller vad man ska säga. Åt en tallrik pommes och en cola. Gott!

Träffade Alex och Björn.. Saknar Amanda.. :(

Men vi träffas nog imorgon! Imorgon ska vi åka en sån sightseeingbuss som går genom London.  Så vi hoppar av vid Big Ben och möter upp Alex, Björn, Frank och Elle. (Frank och Elle är barn som Alex passar kan man säga, hon är au-pair här i London. Samma med Amanda)

Sen går vi till någon kyrka och sen till London Eye. Nu ska jag tvätta mitt ansikte och borsta mina tänder.
Puss och kram

Micki


Av michaela. - 1 november 2011 10:14

Amanda kommer strax till vårt hotell. Så ska vi ta bussen till någonstans. Vet inte var.

Vid ett ska vi fika eller äta lunch eller nåt. Sen börjar vaktombytet kvart över elva. Igårkväll åt vi på Jamie´s Italien. Ni vet han Jamie Oliver?!

Det är hans restaurang :)

Nu ska jag typ, fota eller sitta vid datan och kolla på lite bloggar!

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 1 november 2011 08:40

Har precis vaknat

I Sverige är klockan tjugo i tio med här i London är klockan tjugo i nio. Alltså en timme bak :)

Strax ska vi gå ner och äta, har fotat lite bilder. Saknar abv. Idag sa vi shoppa, fika och kolla på Buckingham Palace.

Det är sånt vaktombyte! Hehe.

Puss och kram

Micki



Ovido - Quiz & Flashcards