fotomichaela ♥

Alla inlägg under november 2011

Av michaela. - 15 november 2011 22:07

Ligger just nu i sängen och kollar på min mobil. Har varit med Emma idag. Åkte till hennes pappas jobb. Hade riktigt kul. Hehehe. <3Jaja, nu ska jag sova.Puss och kramMickiHur lägger man upp bilder från mobilen? :o

Av michaela. - 15 november 2011 09:39

Sitter i skolan med bästis (Emma).

Hon som skrev det, jag hade tänkt att skriva cp emma  hahahhha.

Börjar klockan tio, så ja. Det är typ tjugo minuter kvar. Vet inte vad jag ska göra idag.

Ska göra typ två saker i tyskan. Sen vet jag inte! Ska se om mamma vill äta på väla, snäääääälla! :D

Hehe..

Puss och kram

Micki

Saknar vintern, vill att det ska bli snö NU.

Av michaela. - 14 november 2011 21:20

rubriken säger det.

Av michaela. - 14 november 2011 18:38

 

Svar: Bra Anna! Lycka till! ;)<3



Ja. Har precis kommit hem från stallet. Alva (lillayster) va med idag. Hoppade med Puff, och jag ramlade av -.- Häst tolle :O haha. 
Hoppade 65 cm. Riktigt nöjd! Har ju bara gått drygt 2 terminer!

Imrogon börjar vi 10. Så jag och tvilling (sanna), bästis (emma) tar bussen 13 över 9.

SNYGG? :O  

btw; saknar abv.

..

Av michaela. - 14 november 2011 15:34

svar: Vad kul, men du måste ha blogg :/ Kommentera din blogg isf.. :)  

Av michaela. - 13 november 2011 20:06

Har varit hos mormor idag och firat farsdag med morfar, bettan, jonte, mamma och alva. och jag såklart.

Så har inte bloggat. Några stycken har anmält sig till dagens blogg. Och fler måste det bli!! Kommentera "jag är med"

Nu ska jag sätta mig i soffan med mamma och alva och mysa.

Puss och kram

Micki





                                                               

Svar: Kul, lycka till!

Av michaela. - 13 november 2011 12:53

Idag blir det ingen väla. Är sjukt trött, och inga pengar (har) haha. 

Sen ska vi till mormor. 

Nu ska jag locka håret.

Puss och kram

Micki

Av michaela. - 13 november 2011 12:40

Svar: Kuul!! :D   <3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards