fotomichaela ♥

Alla inlägg den 2 november 2011

Av michaela. - 2 november 2011 23:08

Ja, jag hatar att man inte kan ladda över videoinlägg. Jag har ju spelat in typ 1000 videoinlägg, men det går inte att lägga upp.

Idag har vi shoppat en massa. Gud! I love London!

När jag kommer hem så ska jag göra en video med alla mina saker som jag har köpt!
Har typ precis kommit hem från en klubb eller vad man ska säga. Åt en tallrik pommes och en cola. Gott!

Träffade Alex och Björn.. Saknar Amanda.. :(

Men vi träffas nog imorgon! Imorgon ska vi åka en sån sightseeingbuss som går genom London.  Så vi hoppar av vid Big Ben och möter upp Alex, Björn, Frank och Elle. (Frank och Elle är barn som Alex passar kan man säga, hon är au-pair här i London. Samma med Amanda)

Sen går vi till någon kyrka och sen till London Eye. Nu ska jag tvätta mitt ansikte och borsta mina tänder.
Puss och kram

Micki


Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards