fotomichaela ♥

Alla inlägg den 19 november 2011

Av michaela. - 19 november 2011 20:50

Sitter just nu hemma hos farmor och tuggare Extra tuggummi. 

Vi har ätit jätte god mat. Samt efterrätt.

Imorgon blir det väla med abv, sen stallet. Brrr.. Dt är ju svin kallt!!

Jag ska köpa:

Skidglasögon (stav)

Trosor (haha)

Totteband

Klämmor

FIKA

Puss och kram

Micki

     

Av michaela. - 19 november 2011 16:54

Svar: HAHAHAHAHHAHAHHAH, vad gulligt gumms! :D<3



Så. Hejsan på er!

Har haft en super rolig dag!

Vi har ju haft öppet hus idag och mamma, alva och pappa kom och till min skola!

Då hade vi engelska! Det var riktigt kul! Vi pratade en massa! Asså på engelska och det var meningen. Haha.

Sen hade vi idrott. Först hoppade jag och Alva lite. Och mamma och pappa vevade (stavning). Sen åkte pappa iväg och handlade present till farfar som fyllde år i torsdags tror jag. Så vi ska till han ikväll.

Sen gick jag, mamma och Alva in och spelade spel. Jätte mysigt!

Sen (mycket sen, haha) gick jag, mamma och Alva till Sibylla och åt. Sen kom Emma.

Efter det tankade mamma, tog ut pengar. Sen var det match. Kvidinge/Åstorp mot några. Dom vann iaf.

Sen tog jag och Emma bussen hem. Så nu ska jag mysa vid datan och dricka min julmust!

Puss och kram

Micki

asså typ världens söta häst.   

Av michaela. - 19 november 2011 09:41

Sitter iskolan med en jävla massa folk. Har as kul! ;)

Har öppet hus, om ni inte visste det.. Tråkigt. Men ändån ganska roligt! yesyes. Bloggar sen.

Puss och kram

Micki

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards