fotomichaela ♥

Alla inlägg den 6 november 2011

Av michaela. - 6 november 2011 22:03

Nu är det dags för lilla mig och sova. Herregud.. Nu tänker jag tillbaka till London.

Ni tycker säkert att jag bara tjatar om London. Haha, men om ni hade varit där så hade ni också skrivit en himla massa om London på eran blogg, facebook eller vart som helst!!

När jag, bettan, Jonte, Ann-Margret och mormor åkte den bussturen. Gud vad det var mysigt! Och sen när vi gick på stan. Alla bilar, dom kör som idioter. Jag lovar er! Och sen Disneystore, London eye, Hamleys (stavning, och det är en jätte stor leksaksaffär. Tror det var den som var 5 våningar hög)

Zara affär, Topshop affär, eller rättare sagt alla affärer, alla café vi har fikat på, alla resturanger vi har ätit på, vårt hotell, alla människor. Helt sjukt. Jag åker gärna till London nästa år det kan man ju säga! ;)

Eller hur Bettan?!! Yesyes, nu ska jag snabbt springa ner och hämta min laddare till datan!

Puss och kram

Micki

OMG! Hittade bilder sen när jag och fritidsgården var i Kungsbyget! (stavning)

DÄR VAR JAG BRUNHÅRIG!

Av michaela. - 6 november 2011 21:39

Svar; Jag tycker oxå det, men inte mamma.. :( ;)<3  

Av michaela. - 6 november 2011 20:57

 

Vilka? Kommentera! ;)

 

Av michaela. - 6 november 2011 20:41

Har precis spelat lite ishockey (asså sånt litet spel i plast) med Alva. Såklart vinner jag! ;)

Hehehe. Imorgon börjar jag halv nio och sen ska jag hem, sen ska jag till stallet. Tråkig. Orkar inte. Vet inte varför.

Men det kommer väl bli kul.

Imorgon ska det bli länkbyte. Så får göra det imorgon kväll. 

Puss och kram

Micki

Av michaela. - 6 november 2011 18:58

Har precis kommit hem från stallet med Elin.

Har haft en super duper bra dag idag! Först hemma hos Bettan med mormor och mamma och dom. Så visade vi bilder från London!

Dom är jätte fina!

Sen följde Jonte med oss hem och åt. Sen stack jag och abv ut och fota. Fick fina bilder!

Nu ska jag duscha.

Puss och kram

Micki

 

Elins kamera :D  

Av michaela. - 6 november 2011 15:32

 

Av michaela. - 6 november 2011 15:23

Jag och abv har precis varit ute och fotat ju. Till våran nya design till våran blogg.

Den kommer bli super! 
Puss och kram

Micki

   

Av michaela. - 6 november 2011 14:47

Abv sitter just nu brevid mig och vi ska ut och fota.

Höstlöv kom jag på nu ;) Yesyes.

Ikväll blir det stallet och jag ska fota. Elin fick ju en Canon EOS 1100D. Så jävla bra.

Puss och kram

Micki

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards