fotomichaela ♥

Alla inlägg den 5 november 2011

Av michaela. - 5 november 2011 23:12

Hur många besökare om helst!!

Nu ska jag sova. Det går inte och lägga över vieoklipp. så det får bli att jag får lägga över dom imorgon!

puss och kram

Micki

                                                       

Där är en massa mellanrum mellan bilderna. Men hinner inte fixa det!

Love..  

Av michaela. - 5 november 2011 21:19

Rubrik... *host*

Hehe, men jag har gjort ett videoinlägg som jag har lovat. Så jag ska bara lägga in det på bloggen. Fast orkar inte nu. Har en frågestund, SÅ FRÅGA I DETTA INLÄGGET.

Svarar på Dom när jag har fått ca 20 frågor. 

Puss och kram

Micki

Håller på att lägga upp bilderna sen London. 253 bilder blev det ;)

Av michaela. - 5 november 2011 17:08

Har precis kommit hem till min älskade moster. Sitter och pratar och myser med datan. Här är typ helt mörkt och sen är brasan igång. Och filten har jag med mig!

Imorgon skulle vi till väla och framkalla bilder. Men det blir inte.. Så vi ska hit istället och kolla på bilder. Så koplar vi in datan i tv:n.

Sen ska jag vara med abv. Vi ska fota fota fota!!

Och vi ska fota till våran blogg. Så den ska vi sprida som in i ******! :D Hehehe.

Puss och kram

Micki


Av michaela. - 5 november 2011 12:52

Nu ska gå upp poch göra en video med dag.

Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.


Puss och kram.

Micki

I mina videos får ni stå ut med att det kommer att stå Webbcammax där uppe för jag filmar inte med min system..

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards