fotomichaela ♥

Alla inlägg den 4 november 2011

Av michaela. - 4 november 2011 23:01

2: Vad jag har köpt


 
 

Av michaela. - 4 november 2011 22:00

Har gjort två videoinlägg!

En med dom dagarna som jag har missat och en med vad jag har handlat i London!

Så det får ni ikväll. Förlåt för super dålig uppdetering, men ni förstår kanske varför?! Imorse gick vårt flyg kvart över sju, men det var en halvtimme försenat. Eller asså när vi hade satt oss på flyget och sen när vi hade kört ut på banan (där planet ska lyfta)

Så var det 3-5 plan som skulle landa så vi fick vänta i typ en halvtimme.. Men det tog han igen, för vi hade medvind :) Och jag är extra stolt över min moster som har flygit hem idag med oss. Fast hon har världens skräck för att flyga.

Så när vi skulle till London då åkte hon bus i typ 26 timmar... Oh. Så i love you!

Har haft det underbart mysigt! Tack Ann-Margret (min kusins farmor), mormor, Bettan och Jonte. Älskar er!

Ikväll var vi på hockey med Kirre, Alva pappa, Jonte och jag. Dom förlora med 3-4. Typiskt... Men det tar dom igen! :D

Puss och kram

Micki

Jonte och Kirre ;)  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards