fotomichaela ♥

Alla inlägg den 7 november 2011

Av michaela. - 7 november 2011 20:37

Har inte haft alls bra.. Men det är ju bara föratt jag inte har bloggat!

Men jag har nästan precis kommit hem från Emma som fyller år! Imorgon kommer hon till mig vid åtta sen tar vi bussen till skolan tio över nio. Börjar tio och slutar typ tre.

På onsdag och torsdag är det utvecklingsamtal. Så vi är lediga, fast har hemuppgifter. 

Puss och kram

Micki

min älskling  

Av michaela. - 7 november 2011 15:48

orkar inte med dom dagarna, slutar med dom

Av michaela. - 7 november 2011 15:43

Så, nu är jag hemma efter en lång skoldag. Idag fyller ju Emma och Frida år! Jätte kul!

Oh guf, telefonen ringde precis och jag fick panik.. Jag blev jätte rädd. Hahahahaha, vet inte varför ;)

Men ja..

Nu ska jag snart klä på mig och sticka till stallet. Ska se om jag har sån snäll pappa som kan tjusa (stavning) mig.. 

Vet inte vem jag ska rida idag, men hoppas att det inte blir någon dålig häst. Haha.

Nu ska jag ta en macka. 

Puss och kram

Micki

Buckingham Palace. By fotomichaela.

Av michaela. - 7 november 2011 07:18

Mina bullar är i mikron men dom blev precis klara xD

Jag ska ta bussen om typ en timme. Så jag får skynda mig lite. Nu ska jag äta mina bullar!

btw: Grattis till bästa vän.

Ganska så smutsiga :P  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards