fotomichaela ♥

Alla inlägg under november 2011

Av michaela. - 19 november 2011 09:41

Sitter iskolan med en jävla massa folk. Har as kul! ;)

Har öppet hus, om ni inte visste det.. Tråkigt. Men ändån ganska roligt! yesyes. Bloggar sen.

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 18 november 2011 21:39

Av michaela. - 18 november 2011 21:07

 

Bettan: KLAAART!!!

Matilda: Aw, blir tårögd!! älskar dig med gumms 

Moffe: Hahahahaha. Kram moffe

Emilia:  Kuuul! saknar dig men. hörs. puss! 

Av michaela. - 18 november 2011 17:38

Under det senaste dygnet har du..
Kysst någon? - nej xd
Gråtit? - nej
Skrattat? - eh, ja
Ätit? - ja
Sovit? - nje
Rökt? - nej
Varit full? - nej?


Namnet på nån..
Du saknar? - mamma
Som är snygg? - en kille*
Du älskar? - emma wendin thommasson
Du inte kan leva utan? - elin helander
Du hatar? - många
Som är rolig? - frida hall hansson! (;
Som går dig på nerverna? - många -.-


Om du..
Ägde alla pengar i världen..? - startat en fet stor fotostudio i London och ha en jävla massa kläder
Var cancersjuk och bara hade två månader kvar att leva..? - mycket, kommer inte på vad :P
Bara fick ta med en sak till en öde ö, vadå? - en båt så man kan åka hem?!


Färg på..
BH? - har ingen på mig just nu
Trosor? - vita
Tröja? - vit, med Englands flaga
Ögon? - blå-grön
Hår? - blond


Är du..
Kär? - nje..
Snygg? - *host*
Ful? - *host*
Fjortis? - nej?
Bög? - klart ;)


Gillar du..
Någon? - nja, ja
Godis? - jaaaaaaa
Film? - jaaaaaa
Cider? - jaaaaa
Brunetter? - haha


Har du..
Varit full? - nej
Rökt? - nej
Svikit nån? - vet inte.
Blivit sviken? - jepp
Haft sex? - nej!
Tröttnat på frågorna? - typ, ja
Skurit dig nån gång? - nej

 

 

 

jag, sakna London? eh jaaaaaaaaaaa.

bettan.. nästa år? eh jaaaaaaaaaaa

Av michaela. - 18 november 2011 15:58

Är hemma efter en ganska jobbig skoldag. Asså den är så lång. Det är det som är problemet.

Min mage kurrar som en bubbelpool (?)

Kollar på Top Model. Ska snart ta något att äta.

Puss och kram

Micki

(L)  

Av michaela. - 17 november 2011 20:59

Rubrik.. Ja... xD

Efter skolan stack jag och träffade Sanna vid badet, sen cyklade vi tillsammans till stallet. Sen åkte jag, pappa och Alva til Klippan och åt på en kebab'resturang'. Riktigt gott!

Känner mig tvingad att jag ska blogga nu. För det blir ju aldrig av.. 
Men ni vet att jag älskar er mest va?

Puss och kram

Micki

bästis.   

Av michaela. - 16 november 2011 20:36

Heeejsan på er!Tittar på Bonde söker fru. Har precis ätit två riskakor. Fast innan det duscha jag ;)Alva och pappa är på Rögle. hoppas dom vinner!!Puss och kramMicki

Av michaela. - 16 november 2011 17:13

Hejsan!

Är hemma hos Emma nu!!

Det var sjuk längesedan jag var här hemma. Asså hos hennes pappa..  Förlåt för en jätte dålig uppdatering. Men jag har jätte mycket att göra.

Och igår var jag ju med Emma på hennes pappas jobb och vi lekte dressyr och en massa annat. Det var ganska läskigt för det var bara vi där. OH! 
Typ helt mörkt och ja. Jaja..

Nu ska vi fixa mat, jag ska äta lasagne. Gott som *piiiip* Sen ska vi till stallet. 

Puss och kram

Micki

♥   

Ovido - Quiz & Flashcards