fotomichaela ♥

Alla inlägg under november 2010

Av michaela. - 4 november 2010 11:31

hejhej :)

nu är vi vakna. gick och la oss runt 1.. vi fick skrattanfall, och det var typ vid halv 1. haha. och sen innan vi gick upp. lågg vi nere i vårat kök, och GAPPSKRATTADE! ( längta inte tills 60' årsåldern. för då fungerar den inte, då är en gråhårig! ) hahA!

skitsamma, :P men nu sp ska vi städa undan lite och lyssna på lite musik osvosv. roligt somvanligt :) tjadå!

nikon (L), + älska min kladdkaka, för typ 1000:de gången ^^ <3  

Av michaela. - 4 november 2010 00:37

tjeenis! :)

nu sitter jag och emma i min säng. och vet inte riktigt vad vi ak göra. men vi ska nog sova nu :P är jätte trötta. imorgon så ska vi antagligen till Ugglebadet eller Väla. vet inte riktigt. och emma ska antagligen till Klippansbad eller till Annelie. kanske båda, om hon hinner ;) aja, men nu ska vi soooova! /http://www.emmaskaniner.se/

  

julen är jätte mysig!

Av michaela. - 3 november 2010 22:58

tjenis ;)

nu sitter jag och emma vid varsin data :p mysigt! vi ska snart gå upp och kolla på roliga klipp på yputube. hon vill igentligen inte.. men jag tvingar henne. tro mig! hehe. hejdå!

http://www.emmaskaniner.se/


Av michaela. - 3 november 2010 21:29

tjenixen!

jag sitter och kollar på emmasfina ögon xP

ehm, nä! skoja :p

men vi vet liksom inte vad vi ska göra. så vi gick ut och tog lite bilder. och nu sitter vi här. och nu vet vi heller inte vad vi ska göra !   <-- haha!

jaja. men jag kan visa bilderna vi tog. SLÄNG IN EN KOMENTAR! :D

fina va? det kommer fler imorgon. bloggar senare. byebye / http://www.emmaskaniner.se/                 

Av michaela. - 3 november 2010 20:36

hej.

nu har jag och emma precis kommit hem, och vi har drukit Ramlösa och vatten

som vi inte har sett vatten på flera år! haha. vi har hälsat på Ester och Minna. Ester är Emmas hund L) och Minna är en "låne" hund. så vi har gått en riktig lång runda nu ikväll! och det blir tummen upp! hehe. imorgon så ska vi i familjen åka till väla och fika med moffe :) väldigt mysigt :p och kladdkaka ska kanske åka och bada eller hon har inte bestämmt sig. mhm, men nu ska vi hitta på något. vi åkerkommer senare!

tjadå♥


Av michaela. - 3 november 2010 19:03

tjena!

nu sitter jag och emma vid datorn,

och ska kanske snart gå till Anneli och

hälsa på Ester! kuligt.. STOR saknad!

och sen ska vi göra en film och fota och en

massa mer !:D

tjadå! ♥

  

Av michaela. - 3 november 2010 17:18

hallå.

nu har jag och emma och mormor hämtat alva på fritids.

gick jätte bra :) nu kom mamma !:D

ehm, emma sover här inatt, så vi kommer blogga lite

då!

kram.

  

nelly.

  

nelly.

h&m.

fint?  

Av michaela. - 3 november 2010 15:57

nu sticker vi hem till emma (mp)

bloggar när vi kommer tillbaka!

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards