fotomichaela ♥

Alla inlägg den 4 november 2010

ja!

Av michaela. - 4 november 2010 23:28

ja! jag han med ett inlägg till ! hehe.. ska sova nu. bloggar imorgon.

Av michaela. - 4 november 2010 22:53

hejsan!

nu sitter jag och kollar på febbs's blogg :) ska "snart" sova. alvaspelar nitendo. jag tycker att jag säger väldigt mycket nitondo ^^ tycker inte ni det ?

imorgon så åker mamma och mormor ner till malmö. dem ska til ILVA. och jag och pappa och alva ska kanske åka på bio eller åka schlittsch :D ( skridskor på tyska ) så ja. jag vet inte om jag bloggar mer idag, för min laddare till datan är där nere. och jag orkar, och vågar inte gå ner där nere (a) men det kanske blir ett... men nu ska jag kolla på andras bloggar. tjadå!


Av michaela. - 4 november 2010 19:47

hej :)

jag har precis ätit. mums! det ha varit en jätte mysig dag idag med hela familjen på badhuset! tack. älskar er! men nu ska jag gå och sätta mig i soffan. kram! / http://skaningpaheltid.blogg.se/

Av michaela. - 4 november 2010 17:57

Hejhej :) Nu sitter jag i soffan men pappa iphone, jag orkar inte att hämta datan (a) men jag har ingenting att skriva om ^^ jag bloggar sen! tjadå!

Av michaela. - 4 november 2010 17:30

hej.

är bajs trött! så jag ska väl göra något så jag blir pigg. men vet inte vad. ska höra med emma om hon kanske vill ut och gå med mig sen ikväll (a) aa, men nu ska jag gå på toa, och sen spela mario. ( på nitendo ;) <3 ).. bloggar sen :)

pussen ^^ ( emma, du vet ;) HAHAHAHH! )

bara för jag/vi ääälskar bilden ! (L)     

Av michaela. - 4 november 2010 16:28

hejhej. :))

nu ligger jag i min säng, har nästan percis kommit hem. är svintrött. så jag ska ta det lungt nu, och sova, och spela på alvas nitendo ds. super mario (a) bloggar sen när jag är vaken :p hejdå!

  

Av michaela. - 4 november 2010 11:31

hejhej :)

nu är vi vakna. gick och la oss runt 1.. vi fick skrattanfall, och det var typ vid halv 1. haha. och sen innan vi gick upp. lågg vi nere i vårat kök, och GAPPSKRATTADE! ( längta inte tills 60' årsåldern. för då fungerar den inte, då är en gråhårig! ) hahA!

skitsamma, :P men nu sp ska vi städa undan lite och lyssna på lite musik osvosv. roligt somvanligt :) tjadå!

nikon (L), + älska min kladdkaka, för typ 1000:de gången ^^ <3  

Av michaela. - 4 november 2010 00:37

tjeenis! :)

nu sitter jag och emma i min säng. och vet inte riktigt vad vi ak göra. men vi ska nog sova nu :P är jätte trötta. imorgon så ska vi antagligen till Ugglebadet eller Väla. vet inte riktigt. och emma ska antagligen till Klippansbad eller till Annelie. kanske båda, om hon hinner ;) aja, men nu ska vi soooova! /http://www.emmaskaniner.se/

  

julen är jätte mysig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards