fotomichaela ♥

Alla inlägg under november 2010

Av michaela. - 26 november 2010 20:45

just nu idol! jag har ringt sofia innan, jag hörde olle sjunga!

RÖSTA PÅ IDOL OCH JAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEN SOM HAN SJUNGER NU ÄR FAN HELT OTROLIGT! OOOOOOOOOOH! SOFIA SITTER JUST NU I MALMÖ. OCH DET VILL JAG MED !!!!!!!!!!!!!!! :)

idag har jag varit i skolan. och efter det var jag med elin. jag bloggar sen!

btw; förlåt för dålig uppdatering!

olle, jay   

Av michaela. - 26 november 2010 07:46

@förskyld! nu är jag med elin och vi ska ta bussen.. måste gå! tjadå!

Av michaela. - 25 november 2010 15:20

@hemma. ska snart ut  med elin och leka i snön :) och sen vet jag inte vad jag ska göra. jag ska nog tvinga med enil och kolla när killarna tränar ;] hehe. ehm, jag vet inte vad jag ska skriva. jag tar med mig kamera. så dettblir bilder ;) tjadå!

(L)  

Av michaela. - 25 november 2010 11:42

just nu sitter jag i skolan. och ska snart gå upp till maten. idag ska jag kanske vara med sofia. inte säkert. vi slutar 5 i 2. tjadå.♥

Av michaela. - 25 november 2010 07:44

@soffan. har precis gått upp. börjar 9. detta blir bara ett mini inlägg.men jag bloggar kanske i skolan sen. kram.

Av michaela. - 24 november 2010 19:48

hemma.just nu sitter jag och lyssnar på gubben i lådan. och idag har jag ju varit med matilda och tobias. var väl kul (a) haha. matilda bitchlappa mig :'( HAHAH! vi hade skitkul. vi hålde på och fota tobias. han tittade på matildas alla saker. ! ehm,så att nu håller jag på men svenskan. jag ska försöka blogga så mycket jag kan idag. men nu ska jag gå. tjadå♥

btw; min snygga header! :D:D

Av michaela. - 24 november 2010 15:03

hejhej,,.

just nu är jag hemma hos matilda! jag är med matte och tl. ( tobias )vi håller på och fota. bilder kommer. ♥ vi håller på och fota TL. han kollar på matildas alla saker. haha. men nu ska vi fota vidare. tjadå.♥

loveU♥ ( lite tl )  

Av michaela. - 24 november 2010 09:00

är i skolan nu. jag hade inte tid och blogga morse. för sofia skulle komma hem till mig :) + min data var inte på. men ja. just nu sitter jag och lyssnar på Jay Smith. han är såjävla bra. men olle är fortfarande min. Olle ♥ Jay ♥. hehe. så om 15 minuter ska jag ha musik. tjadå!♥

tidsl inlägg.  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards