fotomichaela ♥

Alla inlägg den 11 november 2010

TJA

Av michaela. - 11 november 2010 16:33

TJA! 

nu sitter jag vid datan. och jag lyssnar på Rasmus Seebach med Engel. och pratar med mamma. på mail, hon är ju på jobbet ^^ hehe. ikväll ska iaf jag och mamma, (kanske elin...) det är ju sån där "rea" på stort sätt hela väla. och alla mina favorit butiker har "mest rea" !! haha. men nu ska jag...spela, ni vet ;) TJADÅ!

jagälskarbilden.  

Av michaela. - 11 november 2010 11:54

hej,

nu sitter jag och frida med varsin data, och har vääldigt roligt med sigge (a) ♥ haha, idag ska jag och mamma o kanske elin till väla :) snart ska vi ha svenska och så ska vi fika. hoppas det blir gott :) ♥ men nu ska jag börja reta frida ;) TJADÅ!

stolt fotograf, med alvas små skor ._.♥  

Av michaela. - 11 november 2010 10:12

hejhej :)

nu sitter jag i skolan och jag ska snart ha gympa :) och jag sitter och kollar på bilder sen lägret vi hade, när..? jaja, tjadå!


Av michaela. - 11 november 2010 07:07

hejhej.

nu sitter jag och äter mackor :) och snart ska jag cykla till skolan med emmsi :) jag vet inte om vi skulle hämta upp matte, men stackarn har ju gjort något med sitt knä :( och idag blir det väla med mamma, och imorgon så ska jag på dans, och kanske sova hos mormor ;) hehe. men nu ska jag snart cykla. bloggar innan :) tjadå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards