fotomichaela ♥

Alla inlägg den 7 november 2010

Av michaela. - 7 november 2010 16:08

hej :)

nu håller mamma på med maten vi ska äta idag :p det blir stek (y) idag har jag inte bloggat mycket alls! för jag har inte haft tid och ork :) idag var jag,mamma ,mormor, jag och moffe nere i stano ch fikade :) riiiktigt mysigt! jag har köpt vantar :) ett par ljus lila. riktigt mysiga. jag orkar inte att ta foto på dem. men jag gör kanske det senare ikväll ;) iaf, närjag skulle betala min vantar så träffade jag nina och alice. dem var nere och köpte hårpackning eller färgning till alice :) jätte fin färg ! men nu ska jag... ni vet... (?) spela nitendo♥

Av michaela. - 7 november 2010 11:12

vi gratulerar vi gratulerar vi gratulerar min Emma idag, med blommor och blader vi göra henne glader. vi gratulerar min Emma idag! ett 13 falligt leve, hipp hipp hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra !!!!!! grattis älskling, älskar dig ♥

det bästa jag har!♥
  

Av michaela. - 7 november 2010 00:05

hoppa in i duschen nu. jag vet inte om jag kommer bloga mer idag. jag pallar verkligen inte! ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards