fotomichaela ♥

Alla inlägg under november 2010

Av michaela. - 23 november 2010 18:49

just nu sitter jag hos farmor och äter glass :) dem kom hem från fuerteventura. det ligger typ väster om spanien, eller marocco,äh.. jag vet inte :) så vi hälsar dem välkomna hem eller vad det heter ♥ hehe. idag har jag varit i skolan och sen inget mer. men jag måste göra min svenska... jaja. imorgon vet jag ej vad jag ska göra. tjadå ♥


Av michaela. - 23 november 2010 15:57

sitter just nu i soffan med min data. har precis varit inne på toaletten och fotat bilder. idag har vi haft hemkunskap. sista gången. sen ska vi bya. så nu har min grupp textilslöjd :)

bilder.

orkade inte ladda upp fler. men nu ska jag fota! ( igen ) tjadå♥

Av michaela. - 22 november 2010 19:20

jag har pluggat klart nu. skönt! så nu ska jag kolla på lite bloggar och sen vet jag inte vad jag ska göra. imorgon ska jag till skolan och sen efter det så måste jag hem och göra min TL s projek i svenksan. vi ska resa till två världsdelar. och den ska vara klar tills nästa vecka. ochh vi ska vara borta blabla, jag orkar inte skriva allt! kram♥

jag går min egna väg. du har krossat mitt hjärta en gång. men jag är stark och stå emot. jag kan inte fatta det.  

Av michaela. - 22 november 2010 17:06

just nu håller jag på med läxan, ^^ engelska. bloggar snar! tjadå.

        

Av michaela. - 21 november 2010 15:27

hej, nu har jag precis kommit annan för dörren och jag fryser så det brinner! jag kan knappt skriva! hehe. det gick bra :) ehm, imorgon ska jag till skolan och sen vet jag inte. plugga? men nu ska jag gå och duscha! kram.

  

Av michaela. - 21 november 2010 12:49

hejhej :)

nu har jga precis klätt på mig ridkläder. för jag ska dra till rambler :) och med denna bloggen osm jag har nu ksa jag försöka och göra en foto blogg av, eller vad tycker ni ?. ehm, igår var jag hos pappas jobbe kompis och åt mat. väldigt trevligt faktiskt! vi kom hem vid halv 2 inatt. och ni kanske såg att jag hann och göra ett god natt inlägg ;) haha. men nu ska jag dra! tjadå!

min nya header! tycks?  

Av michaela. - 21 november 2010 01:30

.

Av michaela. - 20 november 2010 10:36

hejhej :)

nu sitter jag med bästa! ( elin ) och idag ska jag troligtvis följa med henne och kolla när hon rider Rambler!

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards