fotomichaela ♥

Alla inlägg under november 2010

Av michaela. - 3 november 2010 15:16

hej,

emma har sagt till mig att hon kan gästblogga! :D

hon har faktiskt en hemsida hon med !:o

http://www.emmaskaniner.se/ ( kolla på den gärna ? )


hej, emma här :)

Ja nu sitter man och väntar på att Micki ska duscha färdigt   Sen ska jag väl hem och lämna min mobil så den kan åka i väg och bli lagad   Sen ska man fråga pappa om jag får sova hos Micki    kommer ha hur roligt som helst   är jäkligt trött sen i går som ni läste i förra inlägget men ska klara att hålla mig uppe ändå . Sen sticker vi väl till mina kaniner så dom får lite mat i sig . 

Men nu ska jag fortsätta vänta 

Hejdå ! (L

   du är bäst/ din michaela L)

Av michaela. - 3 november 2010 15:03

vååra feest låtar!! 

Av michaela. - 3 november 2010 14:46

hej :) 

nu sitter jag vid datan och pratar med min älskling (L)

så hon kommer nu. :) tänkte fota lite. 

men föööörst ska jag in och ta en låång vaarm dusch. 

och sen hade jag tänkt ringa nina. och gratta henne. ( ännu en gång ) hehe.

men nu kommer emma, så jag får sticka in i duschen !

tjadå!

  coola bilder va? :D 

hah, nej. det är fan synd! :'(

men det ska in på lagning idag! (y)

så nu ska vi festaaaa!! :D:D:D:D:D:D

Av michaela. - 3 november 2010 12:52

hej.

nu kollar jag och elin på Tjenare Kungen.

den är väl rätt okej.. ^^ men aa :p

så nu ska vi fortsätta och kolla :)

hörs sen. kram ♥

gammal bild på mig :)   

Av michaela. - 3 november 2010 12:22

hej, nu ska jag snart sticka in till elin. vi

ska kolla på filmer. jag vet inte vilka det blir, men 

någon blir det nog. :) 

bloggar när jag e hos henne :p

kram!

Av michaela. - 3 november 2010 11:22

hejhej (:

GRATTIS NINA !   

loveu.

  

nu är jag med elin, men nu skulle hon gå!

aja, jag fpr väl hitta på någonting annat. men jag vet

inte vad ! :( 

messar med sofia. hon skulle nog till stallet.

bloggar senare . tjadå!

  

love to live, live to love. (L)



Av michaela. - 2 november 2010 22:18

ja, rubriken säger det mesta. nu ska jag gå och lägga mig. är svin trött efter dagen med min älskling!

hejdå! ^^

Av michaela. - 2 november 2010 19:52

hejsan..

nu har jag precis ätit. ska jag berätta om dagen ? :D

okej,

vi tog ju bussen in till stan. och sen gick vi genom stadsparken och

sedan till söder. föratt kunna hämta våra biljetter. sen gick vi till

Pistachia, och köpte godis för över 50 kr! och sen gick vi in på

biografen ( stavning ) och köpte vi en sån baota XL cola. ( colan fick vi gå runder med på hela stan xd )och sen

skulle vi sånt cheka in biljeterna eller va det heter ^^. så sa han som jobba där.

- Nej, filmen har blivit inställd!

vi; - VA?

han; Mm.. 3D fungerar inte!

vi: men OHHH!!! ^^

jaja ^^

så gick vi in på söder punkten och satte oss på ett café. skiit mysigt!

sen gick vi in på nårga affärer. sen ringde vi mamma och frågade vad vi skulle göra. så sa hon at vi kunde gå till norr. där Kullagatan och dé ligger. :P så gjorde vi det. och sen gick vi in på ginatricot, så hittade Emma ett riktigt fint fynd! en jätte fin tröja. ( har tyvärr ingen bild ) och sen gick vi in på Åhlens och så köpte Emma en viollila halsduk. samt vantar. väääldigt flachigt!   och den så gick vi in på Lindex och köpte byxot till min och emmas älskade Benjamin! skit freka! och sen köpte jag ett mobil smycke på E- Sprit,

   

fint?

sen gick vi och satte oss på Fahlmans, ute! när det var mörkt! riktigt mysigt!♥ sen orkade vi inte och sitta där.  så att vi gick upp på kärnan, och fotade! lite bilder kommer imorgon :) sen tappade emma sin mobil, på kärnan, så det blev massa sprikor!!!   

    hon har liksom tappat den HUR många gånger som helst. och nu tappar "vi" den från en jätte liten bit! herregud! iaf, vi eller iaf jag har haft en hel underbar dag! TACK KLADDKAKA! JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!!!!♥♥♥♥♥♥



Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards