fotomichaela ♥

Alla inlägg den 3 november 2010

Av michaela. - 3 november 2010 22:58

tjenis ;)

nu sitter jag och emma vid varsin data :p mysigt! vi ska snart gå upp och kolla på roliga klipp på yputube. hon vill igentligen inte.. men jag tvingar henne. tro mig! hehe. hejdå!

http://www.emmaskaniner.se/


Av michaela. - 3 november 2010 21:29

tjenixen!

jag sitter och kollar på emmasfina ögon xP

ehm, nä! skoja :p

men vi vet liksom inte vad vi ska göra. så vi gick ut och tog lite bilder. och nu sitter vi här. och nu vet vi heller inte vad vi ska göra !   <-- haha!

jaja. men jag kan visa bilderna vi tog. SLÄNG IN EN KOMENTAR! :D

fina va? det kommer fler imorgon. bloggar senare. byebye / http://www.emmaskaniner.se/                 

Av michaela. - 3 november 2010 20:36

hej.

nu har jag och emma precis kommit hem, och vi har drukit Ramlösa och vatten

som vi inte har sett vatten på flera år! haha. vi har hälsat på Ester och Minna. Ester är Emmas hund L) och Minna är en "låne" hund. så vi har gått en riktig lång runda nu ikväll! och det blir tummen upp! hehe. imorgon så ska vi i familjen åka till väla och fika med moffe :) väldigt mysigt :p och kladdkaka ska kanske åka och bada eller hon har inte bestämmt sig. mhm, men nu ska vi hitta på något. vi åkerkommer senare!

tjadå♥


Av michaela. - 3 november 2010 19:03

tjena!

nu sitter jag och emma vid datorn,

och ska kanske snart gå till Anneli och

hälsa på Ester! kuligt.. STOR saknad!

och sen ska vi göra en film och fota och en

massa mer !:D

tjadå! ♥

  

Av michaela. - 3 november 2010 17:18

hallå.

nu har jag och emma och mormor hämtat alva på fritids.

gick jätte bra :) nu kom mamma !:D

ehm, emma sover här inatt, så vi kommer blogga lite

då!

kram.

  

nelly.

  

nelly.

h&m.

fint?  

Av michaela. - 3 november 2010 15:57

nu sticker vi hem till emma (mp)

bloggar när vi kommer tillbaka!

Av michaela. - 3 november 2010 15:16

hej,

emma har sagt till mig att hon kan gästblogga! :D

hon har faktiskt en hemsida hon med !:o

http://www.emmaskaniner.se/ ( kolla på den gärna ? )


hej, emma här :)

Ja nu sitter man och väntar på att Micki ska duscha färdigt   Sen ska jag väl hem och lämna min mobil så den kan åka i väg och bli lagad   Sen ska man fråga pappa om jag får sova hos Micki    kommer ha hur roligt som helst   är jäkligt trött sen i går som ni läste i förra inlägget men ska klara att hålla mig uppe ändå . Sen sticker vi väl till mina kaniner så dom får lite mat i sig . 

Men nu ska jag fortsätta vänta 

Hejdå ! (L

   du är bäst/ din michaela L)

Av michaela. - 3 november 2010 15:03

vååra feest låtar!! 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards