fotomichaela ♥

Alla inlägg under november 2010

Av michaela. - 7 november 2010 00:05

hoppa in i duschen nu. jag vet inte om jag kommer bloga mer idag. jag pallar verkligen inte! ^^

Av michaela. - 6 november 2010 18:19

hej, orkar inte blogga!  bloggar när jag ska sova ^^

Av michaela. - 6 november 2010 17:42

hejhej :)

jag har inte bloggat på hela föratt jag har inte orkat och jag har ju varit med amanda. så jag tog bussen hem. så nu håller jag ta kort på vad jag handlade på familia. inte så bra bilder ! ^^ hehe. ;

en ring från JC. 49 :-


Av michaela. - 6 november 2010 13:03

hejsan :)

nu är jag hos amanda.idag så ska vi sticka till familia och shoppa, jag vet inte vad jag ska handla. det är ju sån dära rea på gina så jag tänkte, jag kan väl passa på ? hehe. men nu så ska vi sticka! (mp)

söte!  

Av michaela. - 6 november 2010 10:52

tjatja.

nu lagar jag gröt. och nu har jag ätit den :p mumms! och idag så ska jag vara med amanda. vet inte riktigt vad vi ska göra. antingen väla, eller vara hemma hos henne :) vet ej! men nu ska jag ta och göra v' mig. eller nej, jag orkar inte :D jag gör det sen! tjadå!

^^

Av michaela. - 6 november 2010 00:26

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAA
AAAAA!

tv.

Av michaela. - 5 november 2010 23:42

hejsan :)

nu sitter jag i min säng med min lilla data :p och mamma kollar tv och alva spelar.. ni vet.. nitendo.. hehe. jag har precis kommit hem från discot. eller halloween discot :p vääldilgt kuligt! jag dansade väl ganska mycket (a) jag var med älskling (ebba) och eve§, elin§ almira§ och andra. jag och elin och almira hade "efter" fest på väg hem. vi gick hem :p vi dansade och hade roligt, gick på gatan och mycket mycket annat !! ^^ men nu ska jag kolla på Leila bakar (y) <3 kram

i love your smile


Av michaela. - 5 november 2010 15:59

hejhej,

jag har inte kunnat blogga på hela dan. för vi har varit iväg hela dagen :p jag orkar inte skriva nu. för att jag har varit aktiv hela tiden ! :o så jag ska lägga mig på soffan nu och kolla på tv. tjadå.

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards