fotomichaela ♥

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av michaela. - 30 juli 2011 15:59

Hihi, ikväll blir det festival med Emmsi!

Tack för du blogga hjärtat! Snart kommer Emma, och vi ska ha förfest ;) haha, skoja! ;)

Bloggar när hon har kommit. puss.

fina/fula ? HEMSKA!

Av michaela. - 30 juli 2011 15:01

Hej,

Emma som gästbloggar :)

Micki gästbloggar på min blogg och jag på hennes som ni kanske märker xD.

Vi kom hem för ett tag sen och vi har packat upp alla saker och sålt en kanin :P

Jag chattar med Micki på msn och jag ska följa med hon och hennes familj till hbg festivalen :D skoj.

Men innan i dag när vi skulle hem från småland vi var ju och campa, så skulle vi äta på donken så såg vi Sean banan xD, så sa jag till min lillebror Oliver: Var det kul att se Seanis Bananis HAHAHA dom höll på att skratta i hjäl, men gud vad tråkigt inlägg detta blev -.- förlåt mig hihi.

Men vi hörs en annan gång ♥

Bara för att vi ÄLSKAR bilden :D Kram Emma 

Av michaela. - 30 juli 2011 11:35

Nu ska mamma och jag baka gluten bröd till mig!

Kommer att lägga ut en bild på hur dom blir! kram..

Av michaela. - 30 juli 2011 10:58

God morgon.

Har precis gått upp, idag vet jag ine vad jag ska göra.. Nu ska jag ta min tekaka i mikron. puss!

haha, helt sjukt. 20 chokladkakor! :o  

Av michaela. - 30 juli 2011 00:32

 

Av michaela. - 30 juli 2011 00:19

Hej på er mina älskade bloggläsare.

Jag vet... Fånigt och skriva om min statistik. Att jag "bara" har 33 besökare...

Mina andra kompisar har typ 50-100 om dagen. Och deras blogg är kanske bättre, snyggare, roligare vad vet jag?

Men jag ör solt över den jag är, och över min blogg. Och över att ha "bara" 33 besökare.

Jag vet. Som jag skrev innan. Fånigt och skriva om min statistik. Men..

Ni som tycker det är fånigt. Sluta läs.

Jag skriver om mitt liv, mitt stora intresse till fotogtrafering och min älskade familj.

Det är såhär jag lever. Det är så jag mår. Mår jag dåligt, så skriver jag det här på bloggen.

Och det är det jag gör just nu... Klockan är mycket. Mitt i natten. Borde gå och lägga mig. Få sova ut.

God natt.

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards