fotomichaela ♥

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av michaela. - 10 juli 2011 19:31

Hej micki!<3

jag måste ju kommerntera eller fråga på frågestunden?!:)
var köper du dina kläder?♥ha det bra kram Emilia

 
svar; Jag brukar köpa dom på H&m, Gina, nåt litet på Egoo och Only. Detsamma! :D

______________________________________________________________________

hur många läsare har du per dag ungefär ? :)

vrf började du blogga ?

musiksmak ? :)

 kram!

http://ffriidaandersson.blogg.se 

svar; Jag har kanske 20-35 beökare,inte så jätte många :) Jag gillar sån här typ "ny" musik eller asså typ disco, lite hiphop och Rn'b och sånt! ;) kram!

______________________________________________________________________

sv okej visst :)


vilken klädstil tycker du själv att du har ? :)

http://sofiines.blogg.se 

svar; Jag har min egna stil tycker jag. Det som jag har på mig har jag på mig! ;)


Av michaela. - 10 juli 2011 18:51

Hej, världens sämst bloggning här JA!

Idag har jag varit med Emilia... Vi har badat, fotat och jag har saknat Emma, och Elin och mamma ;) haha. 

Nu ska jag gå och fota smyckena vi köpte! puss.

[c] michaela.  

1.

Av michaela. - 10 juli 2011 12:53

Nu ska vi åka om 7 minuter :p 

För mamma kollar på något program så ja. puss!

   

Av michaela. - 10 juli 2011 12:29

Hej på er mina hjärtan.

Just nu snackar jag med Emma och Emilia på msn. 

Klockan ett börjar den försäljningen... Sen slutar den klockan tre sen ska jag till Emilia. Vi ska nog göra som vi gjorde igår. Bada, fotat EN MASSA.

Ehm, ja. lite bilder sen igår. 

     

Av michaela. - 10 juli 2011 11:59

Hej på er.

hur är det med er?

Med mig är det bra! :D Har precis kommit hem från Emilia.. Vi somna kanske kvart i fyra? Hhahaha. Vi badade jacuzzi från typ ett till tre! haha, så j*vla mysigt! Idag ska jag och mamma till en sån utförsälning av DIDI och några andra "märken".

Sen mer vet jag inte. Skulle träffa Nina men hon skulle till väla nu med sin mamma..

kramar..

 

Av michaela. - 10 juli 2011 01:26

Hej på er!

Just nu sitter vi nere på Oves rum (Emilia) hahaha, vi har skit kul! Nu ska nog bada, i deras jacuzzi. Myyys! Dom har såna lampor. Eller ja, bilder kommer! puss!

 

♥♥  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards