fotomichaela ♥

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av michaela. - 26 juli 2011 21:38

Haha, kunde hålla mig från och blogga. För imorgon ska ju inte jag blogga.

Men min daowe kommer att blogga, (elin)

Så det kommer bli toppen! Nu blir det inte mer bloggning ikväll. För vi ska snart sova. Ska liskom upp halv åtta. Trodde vi skulle köra tidigare än nio? Men det är ju bara bra att vi inte kör för tidigt. Guuud vad jag är taggad! :D

Bloggar imorgon bitti.. kraaam!


mina nya bästisar! :D    

Av michaela. - 26 juli 2011 19:58

Bloggar inte mer idag.

Elin kommer att gästblogga hos mig imorgon! Hon är för bäst. Puss.

Av michaela. - 26 juli 2011 17:53

Nu har jag, mamma o Alva kommit igen. Nu skall jag planera vad jag skall ha på mig i morgon, så jag får väl stryka lite. *(hjälpa mamma med det) Det är faktiskt rätt så kul att stryka. Snart kommer Elin hit....hon skulle bara käka middag. Snacka om att den tjejen äter fort...halleluja ;) haha...


I morgon blir det ju Göteborg för hela slanten. Så inget bloggande i morgon direkt. Kanske om jag hinner på morgonen. Sen när vi kommer hem (på natten).

Nu kom daowe Elin...hehe


Puss o kram

 

    

När jag o mamma var i Lund på Nova. Jättemysig dag :)







Av michaela. - 26 juli 2011 15:15

Hej på er sötnosar.Bloggar från mammas mobil... Nu ska vi åka till mormor för vi ska få våra semesterpengar. För vi ska ju till Liseberg imorgon!;-) gud vad jag längtar!! :-D min kamera ska jag ha med mig.. Så bilder kommer!! ;-) puss på er.

Av michaela. - 26 juli 2011 14:05

Heeeej på er.

Just nu sitter jag hemma hos Emilia och inte gör så mycket.

Vi ska snart äta lite köttfärs och typ något annat (?) haha.

Ska hem snart. puss!

Av michaela. - 26 juli 2011 12:08

   

Av michaela. - 26 juli 2011 10:58

HEJ!

JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ GLAD!

fÖR VI SKA TILL LISEBEERG IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIHI.

Nu ska jag spela sims. Idag ska vi kanske till min moster, sen till mormor och farmor (tror jag?) 

Nu är mitt sims igång. Kraam!

   

Dom ska åkas! :D + atmosfear och lisebergsbanan och lite sånt! :D  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards