fotomichaela ♥

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av michaela. - 4 juli 2011 21:10

längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   längtar   !

Av michaela. - 4 juli 2011 20:46

Kommentar till MC.
 

Fina bilder syster :) ♥

http://sometimesme.bloggplatsen.se 


svar; tack syster :) ♥



SEMESTERPENGAR FRÅN FARMOR, FARFAR!

   

nikon d3100 18-55 mm

MC.

Av michaela. - 4 juli 2011 18:38

   

Hej, har precis kommit hem från Ekeby och Hyllinge.

Halv 3-3 åkte vi och hämtade Alva. Sedan till Hyllinge och fixade nycklar till våran nya dörr, jag kan lägga upp en bild sen :) Jag fick en hästnyckel! :D

Sen åt vi på donken fast jag ville inte ha så jag hämtade på grafitti. Gott!

Sen igår så glömde jag några saker hos Mathilda så vi körde in om där. Jaja, nu ska vi fika för farmor och farfar har kommit. kram.

:)

Av michaela. - 4 juli 2011 13:18

NYTT

 

hunter'strumpa? inte vet jag vad det heter (a)  

DAGENS

 

sjal - Gina

mobilväska - Esprit

grön tunika - Gina

jeans shorts - Lee (?)

skinnjacka - Topshop

Av michaela. - 4 juli 2011 10:50

Har precis ätit mina två mackor och blev så otroligt mätt. Oh, hur är det med er?

Med mig är det bra. Längtar som faaaan tills imorgon för då är der Rooooooooooooooooobynnnnnn! Fettt! :D Jag kommer att ha min kamera med mig så bilder kommer!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske Emma. Hon sa någonting om det (?) VEt inte. 

MEN jag ska prata med henne iaf. Något har typ hänt.

kram..

hihi!  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards