fotomichaela ♥

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av michaela. - 9 juli 2011 22:11

God kväll på er!

Just nu sitter jag i deras soffa med jossan ovanför mig och Emilia sidan om mig och Emma (hennes syster) brevid mig.. Toppen! :D

Snart ska vi... Ut med eras hund, spela kubb, fota. Och ja. Underbart!

Vi tog lite bilder innan. Här kommer dom!

   

♥♥♥  

Av michaela. - 9 juli 2011 17:50

Förlåt för dålig uppdatering idag. Men jag har varit hos Emilia.. Så ja. 

Inatt ska jag sova där.. Kommer nog bli kul.. jaja, snart kommer mamma hem. SKYNDA!!!!!!!! kramar.

saknar dig :(  

Av michaela. - 9 juli 2011 15:50

Hej på er!

Just nu sitter jag och Emilia hos henne. Vi håller på och lägga in bilder, som vi har tagit.

Lägger in bilder sen, så ni får had et så bra! puss på er! ♥

 


Av michaela. - 9 juli 2011 13:55

Nu cyklar jag till Emilia. puss!

Av michaela. - 9 juli 2011 13:26

Har precis duschat. Snackar med Emilia på msn.

Elin kom in innan och sa hejdå. Vi kramades och sa hej då, haha. Nej, inte så överdrivet men vi kramades och sa byebye! :D

Nu ska jag tvinga mamma till och köra bort till affären och köpa poppcorn och vaniljsocker ;) Haha, det kommer gå åt skogen. Haha, eftersom min mamma är som hon är ;) Nej, hon är bäääääääääst! haha, jag har verkligen inte något liv alls :p

Jag och Emilia bestämmde att vi ska träffas och fota. Så jag ska bara torka mitt hår och klä på mig andra kläder. puss!

En riktig sommarbild.  

Av michaela. - 9 juli 2011 13:09

Blwv inget bak, för vi hade inget vaniljsocker. :( får se om jag kör bort till affären sen och handlar. Nu sk ajag duscha! 

Kommer att lägga in ett tips sen! kramar.

 

:D

Av michaela. - 9 juli 2011 12:23

Har inget och göra hos Elin nu eftersom hon packar så kan lika bra blogga?! :)

Haha, men vet inte vad jag ska skriva om :) Men vill bara uppdatera bloggen lite. Så, ja.. Nu ska jag och Elin nog, gå ut. Och jag ska tvätta mina händer för jag har fått sopa på mina händer. Tack vare PONTUS! IDIOT! 

Kram på er!

OCH! Jag kommer att gästblogga hos Elin varje dag på hennes blogg.

nya bilder behövs ta! yes..  

Av michaela. - 9 juli 2011 12:13

Hejsan, just nu sitter jag nere på Elins rum.. Och Elin håller på och packar.

Hon ska till Vimmerby. Hon ska kolla på Folkrace! :'( NEEEEJ!

Kommer dö... Kommer sakna ihjäl mig! :'( ♥

Jaja, puss!

 

Allt jag har ♥

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards