fotomichaela ♥

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av michaela. - 23 juli 2011 22:29

Hej gumman!

1.när ska vi va och sova på min studsimattan`?

Svar; Vet inte.
2.varför har du så fiin blogg?♥

Svar; Jag är bäst.
3.ska vi åka till familia eller något någon dag?♥

Svar; Ja.
4.ska vi fota någon dag?♥

Svar; Ja.
ja kommer ej på fler thihi(L)
ha det bra gmn puss

http://modesystrarna.bloggplatsen.se 

Av michaela. - 23 juli 2011 21:54

Emma

Emma

Hej gmn !!
1: När kan vi sova på er studsmatta i gen?

Svar; Så snart så möjligt! 
2: Tycker du om ditt nya objektiv?

Svar; I loooove it!
3: Kan du inte fota dit rum och lägga in på bloggen?

Svar; Jag kan göra det en annan dag, för jag ska bara städa!
4: Kan du fota alla dina ansikts/hår "medel" eller vad det heter?

5: Kan du inte skriva lite om dig och din familj xD ?

Svar; Jag har en mamma och en pappa och en syster. Min mamma heter Isabelle, min pappa heter Niklas och min syster heter Alva. Min lilla-syster är 7 år gammal, min mamma är 39 år och min pappa är 36 år gammal! Älskar dom över allt annat!

6: Vad är din favorit mat?

Svar; Helt klart kina mat!
7: Vem är din allra bästa vän? hihi.

Svar; Elin och dig! 
8: Vilken film är din favorit?

Svar; Ingen aning, kollar typ aldrig på film.
9: Vilket är ditt favorit djur?

Svar; Häst, kanin.
10: Tycker du din kamera är bra?

Svar; JAAAAAAAAA!


Det var ganska många men nu kommer jag inte på fler xD. Saknar dig ♥

saknar dig med! 

__________________________________________________________________

Kommentar till FRÅGESTUND!
 
julia

julia

hur länge har du bloggat? :)

Svar; Sen typ november förra året tror jag?! :)
__________________________________________________________
Kommentar till FRÅGESTUND!
 
Raisa

Raisa

Dröm kille ?
Förebild ?


Kraam!

 
Svar; Min dröm kille är... Eh, Hugo Rosas!
Fotograf!

Kraaaaam!

___________________________________________________________________


Kommentar till frågestunden.
 
elin.

elin.

Hejsan syster

Svar; Hej syrran
1. När ska vi tälta? :)

Svar; När som helst!! :)
2. När ska vi sticka till Åvarp och rida. PAX FÖR TINA :D

Svar; Nästa vecka?!
3. Jag vill följa med dig någon gång till Jeanettes.

Svar; Klaaaaaart!
4. När ska vi sticka till Väla/Familia/Ikea.

Svar; Nästa vecka? :)

5. Ska du sova hos mig inatt? xD

Svar; Jaa! xD


älskar dig.

love u too.

 

Av michaela. - 23 juli 2011 20:17

Nu har ni sista chansen på er, svarar ikväll. puss.

 

Av michaela. - 23 juli 2011 19:31

Nu ska jag fota mina saker jag köpte igår!

Av michaela. - 23 juli 2011 14:16

Hej på er. 

Nu är jag lite halv stressad för vi ska ju på hif (och sigge, jag får fan skriva hur jag vill)

Vi ska köra om en kvart. Min kamera ska med! Så bilder kommer. Bloggar direkt när jag kommer hem! Lovar... Puss.

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards