fotomichaela ♥

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av michaela. - 15 juli 2011 20:48

 

(L)

Av michaela. - 15 juli 2011 20:17

tack för idag, loveu

svar; Tack själv hjärtat. loveu

Av michaela. - 15 juli 2011 17:38

         

sjukt fin tjej.  

Av michaela. - 15 juli 2011 16:43

Hej!

Har typ precis kommit hem eftersom jag träffat Molly! 

Guuuud vad mysigt vi har haft. 

Imorse tio över tio tog jag bussen in till stan. Träffade Molly och sen tog vi bussen till Väla. Gick in på India sen in på Ikea. Hahahaha, vi tog en sån vagn som är sån avlång eller vad det heter och satt på den. Först satt Molly  och jag körde. Sen bytade vi så jag åkte....för det lät helt konstigt (?)

Sen åt vi inne på Ikea. Fläskytterfilé och pommes...mumsigt. Därefter gick vi in på Väla igen. Där gick vi ett tag och tog lite foton. Sen tog vi bussen in till stan igen och där fotade vi en massa. Jag tog tåget till Åstorp vid fyra tiden, där hämtade mamma mig. Puh....Det var mycket buss o tåg, men vi har haft det jättekul.

Nu ska jag lägga in bilderna och redigera dom. Sen ut på bloggen! kram på er.

btw; Såg att min älskade mama hade gästbloggat. Loveu.

Av michaela. - 15 juli 2011 16:37

Hejsan! :)

Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!

http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/ko...nu-gor-mej-glad.html


P.S Du får en länkning som tack!

http://fireflybaby.blogg.se 

svar; Klart jag röstar! ;)

Av michaela. - 15 juli 2011 11:09

     

Michaela har ju frågat mig om jag inte kan blogga här på hennes fina blogg. Och så klart kan jag göra det.

Idag jobbar jag och sen har jag semester i tre underbara veckor. Det skall bli så härligt att vara ledig. Bara umgås med familjen och vänner m.m Sova länge och käka frulle i flera timmar. Vi har faktiskt inte så mycket bestämt vad vi skall göra under semestern. Men vi skall i alla fall till Liseberg. Det har Micki och Alva tjatat mycket om. Det hade varit gött med resa utomlands, men vi skall till Sälen över julen och det är inte direkt billigt. Så det blir ju stora "grejen" i år. Vi hoppas att vi kan komma utomlands till nästa år. Barnen vill gärna till Turkiet, men det vill inte Niklas. Jag skulle kunna tänka mig att åka dit, men vi får se. Vi har ju varit i Spanien några gånger och man måste prova nåt nytt.

Vad skall vi mer göra på semestern...? Alva skall till High Chaparall med sin kusin några dagar i nästa vecka. Då får vi hitta på nåt jag, Micki och Niklas. Så vi får se vad vi gör...:)

Nu är det snart lunch....sista lunchen på länge på jobb. Vi skall nog köpa schnitzel med pommes....mumsigt värre.

Så...nu har jag inte så mycket mer att säga. Jag får jobba vidare så jag hinner färdigt med allt.....

Jag har tänkt att lägga ut lite bilder. Några jag har på min Facebook...jag får se om jag klarar av det...hm..:)

Ha det gott alla bloggläsare......kram

     

     

Av michaela. - 15 juli 2011 09:21

Känner att jag måste blogga... tyvärr kommer det inte bli en bra "blogg dag" idag, för jag kan inte blogga från min HTC för den är på lagning.. :( Men jag får klara mig utan det idag. Ganska skönt. Fast nu har jag pappas gamla telefon. Den är också bra, men ja. Bloggar innan jag sticker. Puss.

 

Av michaela. - 15 juli 2011 09:10

God morgon.

Är trött, men inte så jätte ändå... Idag ska jag dra in till stan och träffa Molly.

Vet inte vad vi ska göra men det blir kul vilket fall som helst! :D

Då jag ska ta bussen om en timme till knutan sen möter jag (nog) henne där. Sen gå vi någonstans xd Haha. 

Just det... Det är fredag! jiiiipppiiiee! (lol?)

ääääälskar bilden.

hahahahah, jag hittade dessa (gammla) bilder. loveu.  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards