fotomichaela ♥

Alla inlägg under september 2011

:(

Av michaela. - 3 september 2011 12:43

Känner mig inte alls på bra blogghumör...

Men måste hålla uppe statistiken.. Har precis bestämt med Elin att vi ska sticka ut och fota! mys, så ska sätta min kamera på laddning nu och sminka mig lite och borsta mina tänder.

Kommer att lägga upp en dagens outfit idag. Tycker det var länge sedan? :o

Så det passar bra. 

Kommer att lägga upp dagens blogg snart. Vet inte när det blir för det är bara två som har anmält sig. Så får skriva lite på andras bloggar! :)

Så. Nu ska jag göra vid mig! love. 

haha.  

Av michaela. - 3 september 2011 10:55

Dom sa ju att dom skulle fixa något med sidan.. 

När jag loggade in var allting som vanligt (?) Just nu snackar jag Skype med Elin, fast hon är och gör varmchoklad! Gott!! :D

Nu ska jag blogga på min och mathildas blogg! kram

 

Av michaela. - 2 september 2011 20:57

Hejhej på er.

Kom hem innan från stan och från maxi. Åt super god mat på Harrys!

Elin sitter bredvid mig och vi lyssnar på "The Moment I Met You" Den är såååå bra! När jag skulle logga in så stod där att mellan klockan 01:00 - 02:00 så ska ALLA bloggar vara avstängda?!!! Bara för dom ska fixa om bloggplatsen. :) Nu ska jag och Elin äta godissss! kram!
   

















































Av michaela. - 2 september 2011 15:39

har man roligt så har man ;)  

Av michaela. - 1 september 2011 21:37

Kommer att lägga upp Alvas kläder imorgon!

För hon är hemma och är sjuk. :( 

Krya syster! Imorgon är det äntligen fredag! Mamma, jag, Alva och mormor ska gå på Harrys och äta! (om Alva känner sig frisk) Mummms!

Pappa åker till Österrike inatt... För han ska på min farbrors bröllop. Vi barn var tyvärr inte bjudna så mamma får vara hemma hos oss. Men det är vi lika glad för. Hallå åka till Österrike för att gifta sig....varför lixom?! Synd om pappa som får åka utan oss, men han åker ju med farmor och faffe :)


Nu ska jag hjälpa pappa att stryka en skjorta som harn ska ha på sig på bröllopet. Jag är faktiskt jätteduktig på det....mamma har lärt mig hur man skall göra. Goemammi! Vi hörs i morgon bloggläsare.....sov så gott!!!

Av michaela. - 1 september 2011 18:10

Asså shiiiit.

Uppdateringen suuuger!

Har precis ätit middag, det blev MAX. Gotti!

Snart ska, jag, Alva och mamma till affären och hämta paket med kläder till Alva. Mamma och hon var på klädesparty i söndags och kläderna har redan kommit.

Kommer även visa det på bloggen!

Nu ska vi köra, kraam!

love the pic.  

Av michaela. - 1 september 2011 15:30

Hej gums. Jag tycker det är bäst när du gör färre och längre inlägg, det blir mycket roligare att läsa. Puss & Kram. Love U! Bettan
 
svar; Hej Betti. Ja, det tycker jag med! 
Det tycker jag med, Love U too! 
God eftermiddag. (xd) Har precis kommit hem från skolan och ja. Nu ska jag ta någonting att äta och sen läsa min läxa. Det var typ bara några ord vi skulle kunna och ja. Vet inte vad jag ska skriva om men nu ska jag äta, kram!
       

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards