fotomichaela ♥

Alla inlägg den 6 september 2011

Av michaela. - 6 september 2011 21:35

är världens tröttaste, och har världens förkylning. och min näsa är typ helt cp. så kommer att lägga upp mina bilder imorgon. förlåt mina älsklingar....:'(

:(

Av michaela. - 6 september 2011 19:01

Min statistik har ju verkligen inte varit bra idag... 

Så jag tror att jag kör med små inlägg.. För att hålla statistiken uppe..

Jag har inte bloggat på hela dan pga. när jag kom hem gjorde jag min läxa, sen åkte jag, pappa och Alva till väla för att möta upp mammi.

Sen åt vi på väla och sen när vi skulle köra hem så körde vi in om Hyllinge och åsen. Vi tycker det är så roligt att titta efter rådjur uppe på åsen :)

Så jag "tvingade" mamma till och stanna bilen för att jag skulle ta bilder x'D hehe.

Snällt av mig va? ;)

Så det blev lite bilder. Så.. Kommer att lägga upp dom ikväll. kram!

michaela (c)  

Av michaela. - 6 september 2011 08:40

Hej!

Har börjat nu med att det blir långa inlägg ist för små! 

Det var några som ville att det skulle vara små.. Men jag känner att det blir bättre med långa! 

Så, yes!

Har precis tvättat mitt ansikte och ska sminka mig nu.. Har kläder på och kommer att lägga upp en dagens outfit när jag kommer hem!

För jag vi har ingen läxa! Det är ju bara såååå skönt! Men vänta bara Michaela....

Igår red jag ju och det blev en häst som heter Maggan.. Typ nästan den segaste hästen jag har ridit. Men hon är ändå rolig :'p hehe.

Slutar tre idag, så det är ganska lång dag. Eller asså jag börjar tio och slutar tre, så det är bara fem timmar! ;) haha.

CHIIILL! När jag kommer hem från skolan vill jag ut och fota :) 

Så det passar väl bra med att fota vad jag har på mig med?! 

Jepp.. Va inte mina bilder fina igår? Dom med solnedgången? Jag blev jätte nöjd!

jaja, jag önskar alla mina underbara läsare en fantastisk dag! love.

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards