fotomichaela ♥

Alla inlägg den 4 september 2011

Av michaela. - 4 september 2011 21:08

Har just nu min tandborste i munnen.. Ska gå och lägga mig nu, är så sjukt trött. Jaja. Kommer att ta bussen tjugo i  åtta. Så det blir tidig morgon ._.

Bloggar imorgon efter skolan! :D

MMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMSSSSSSSSSSSSS!

MIN MAMMA ÄGER PÅ OCH LAGA MAT!!! 

Av michaela. - 4 september 2011 18:45

 

Av michaela. - 4 september 2011 18:18

Har precis kollat på Leila bakar i Frankrike. Gaaaah, blir man frestad eller? :o

Skypar med Elin nu. 

Ska tvinga in henne här nu.. Men jag tror inte jag kommer att "vinna" eller att det kommer inte att gå :) HAHAHA.

 

eh?

Av michaela. - 4 september 2011 18:00

Nu ska jag se Leila.

Av michaela. - 4 september 2011 17:27

Skypar just nu med Nelly och Elin. Bääääst.

Och har även haft det bäääääst idag ;) Svin kul! hihi. Kom ju inte hem med något, eftersom jag inte hade några pengar -.- Men nu ska jag. Hmm. Vet inte.

 

Av michaela. - 4 september 2011 16:55

Har precis tvättat av mig mitt smink. Så jävla skönt!! 

Sen KANSKE jag ska va med Alin, haha. (elin) 

Tycker ni om min header? :D I looooove it! Vill upp på taket igen och fota sen...

Elin? :D haha, det måste vi. I solnedgången! love.

 

Av michaela. - 4 september 2011 11:59

Just nu spelar jag och Avla spindelharpan :) haha, ni blev "rädda"när ni såg spindel va? va? va? ;)

Nej... Snart går bussen så då ska jag möta upp Elin på gatan och så går vi tillsammans! :D

Bloggar när jag kommer hem! Vilket typ blir ikväll eller något?

puussss!

 

Av michaela. - 4 september 2011 10:46

Tjolla hopp!

^

I

I

Haha, ? Inget liv.. Är trött så in i helvete.. Men det får gå.

Idag ska jag och Elin ta bussen till väla, och på vägen hoppar Nelly på! :)

Så vi ska mest gå runt och kolla och ja. Mysa!

Bloggar KANSKE KANSKE KANSKE KANSKE innan jag sticker! ;) love.

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards