fotomichaela ♥

Alla inlägg den 27 september 2011

Av michaela. - 27 september 2011 22:51

å herregud. Jag är sämst på och blogga.

Men nu är det som vanligt igen! (hoppas jag ;))

Idag har jag varit med Frida, har tagit mega fina bilder, redit och ja. Haft det super!

Imorgon är det... Onsdag och jag ska vara med Sofia! Vi ska ha det super kul!

Sen på torsdag skulle jag nog vara med Frida. Får se, har varit med kompisar hela veckan.. Så jag vet inte om jag orkar, kanske. Får se! :D

Fredag blir det Rögle med Sofia :)

Imorgon kommer jag och Sofia göra en vieo. Jag ska tvinga henne!! ;D

Så ja.. Börjar halv nio och slutar tre. Tar bussen typ halv fyra eller ser om vi kan få gå lite tidigare! Kram på er. Älskar er!

(Statistiken har ju ändån varit skiit bra, fast jag inte har bloggat! Älskar er något otroligt)

Nu ska jag sova, godnatt! puss..  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards