fotomichaela ♥

Alla inlägg den 18 september 2011

Av michaela. - 18 september 2011 19:36

asså...

Videon som jag gjorde va i typ nio minuter. Och den var för lång för att läggas in på bloggplatsen... Så jag får filma med min kompaktkamera... Jaja..

Börjar halv nio imorgon, och slutar (?). 

Sen blir det stallet sen gården på kvällen. Helle tvinga med mig ;) Nä, skoja. Kommer att bli kul! kram!

typ världens sötaste.  

Av michaela. - 18 september 2011 16:52

Lite bilder sen väla igår! :D  

Av michaela. - 18 september 2011 15:16

Har precis spelat in videon. Blev väl sådär... Men orkar inte ta om den. Har redan tagit om den 10000 gånger..

Nu sticker vi till familia, föratt köpa halstabletter på Apoteket till mig och Alva som är sjuka. :( Kram på er!

kommer du ihåg Elin?!! :D

Av michaela. - 18 september 2011 13:35

Hej!

Nu har vi bakat klart. Det blev kanelbullar och "tiger'muffins'" haha. Låter lite konstigt... Men yeess. Nu ska jag gå upp på mitt rum och spela in en video! En till... Men det var ju så himla kul! Kommer att visa min garderob! Ska bara städa mitt rum först, eller plocka undan! Kram på er, tack för statistiken. älskar er mer än något annat..

 

Gud, sen november 2010. Då jag inte hade min system. Men Izza  hade, och min kusin hade. Så dom lånade ja. Gud.... Tänker tillbaka, nina, izza gud vad jag saknar er. 

Saknar snön. Vet inte om jag har sagt.. Men vi ska fira jul i Sälen! Åker den 22 December och stannar där en vecka. Kommer tusen bilder!! Okej, nu ska jag spela in. Kram.


Av michaela. - 18 september 2011 11:45

NU BLIR DET BAK! :D

Av michaela. - 18 september 2011 10:32

En fototidning med bara fototips och bilder! :D:D:D  

Av michaela. - 18 september 2011 09:50

Godmorgon på er.Ligger just nu i min säng och bara tänker, hostar, bloggar.. oh, hatar och vara sjuk. Får se om jag ska till skolan imorgon..En fråga... Hur lägger man in bilder från mobilen till inlägget? Jaja.. idag ska jag, mamma, Alva och kanske Elin. Vi ska baka! Hade tänkt att göra en video eller nåt. Men jag orkar inte..Kan ni inte kommentera vad jag ska göra i mina videos?Idag kan jag kanske göra en sminkvideo? Får se om jag orkar. Puss på er

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards